خوشحالی پیتر فدریکو از روز بزرگش؛ روزهای بزرگ تر در انتظار لروی سانه آکادمی رئال مادرید

0

رئال مادرید نیوز : پیتر فدریکو در بازی رئال مادرید و بیلبائو اولین بازیش در رئال را داشت که در همان دقایق کم درخشید و یک پاس گل طلایی هم به یوویچ داد که مهاجم صرب با بی دقتی و ضربه ای با ضرب پایین آن را از دست داد.

در حقیقت این بازیکن ۱۹ ساله بالاخره توانست اولین بازیش در رئال مادرید را در سن مامس داشته باشد که در دقیقه ۸۶ وارد زمین شد و هر چند که در سمت غیرتخصصی یعنی در سمت چپ بازی کرد اما نمایش قابل قبولی از خود ارائه داد. حالا هواداران رئال منتظر بازیهای بیشتری از پیتر هستند. این بازیکن تا سال ۲۰۲۴ با رئال قرارداد دارد و رقم فسخ قرارداد بالایی دارد. او هشت برادر یا خواهر دارد که در محله ای متواضع یعنی مارکونی در منطقه کم بضاعت شهر مادرید رشد کرده است. او رابطه بسیار گرمی با رائول دارد.

پیتر شخصیتی متواضع دارد، زیاد اهل پز دادن در شبکه های اجتماعی نیست (فقط تصاویر فوتبالی در اینستاگرامش دارد) ، مدل موی عجیبی ندارد و صرفا موهای فرش بلند شده که البته باعث شده تا به لروی سانه شباهت پیدا کند. او اصالتا البته اهل جمهوری دومینیکن است و حتی در تیم زیر ۱۵ سال دومینیکن هم بازی کرده است.

آنچلوتی فقط در صورتی به بازیکنان جوان فرصت اولین بازی را می دهد که کاملا به آن باور داشته باشند. پیش از این فقط سرجیو سانتوس در پست دفاع راست مقابل مایورکا در این فصل فرصت اولین بازی را در تیم آنچلوتی پیدا کرده بود و حالا نوبت پیتر بود. کارلتو در دوره اولش هم فقط به اودگارد، مدران، دی توماس، ویلیان ژوزه و خاوی مونیوز از کاستیا بازی داده بود. به جز آخری که در حال حاضر در ایبار در لیگ دسته  دو است، بقیه در حال حاضر در تیم های لالیگا یا تیم های خارجی هستند.

ساعت بازی رئال مادرید امشب اخبار رئال مادرید

خوشحالی پیتر فدریکو از روز بزرگش؛ روزهای بزرگ تر در انتظار لروی سانه آکادمی رئال مادرید

منبع : مرجع خبری رئال مادرید

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ