سوپرسیوهای حسینی برای کلین‌شیت هفتم (عکس)

0

پایگاه خبری ساتین- سیدحسین حسینی برای چهارمین دیدار متوالی و هفتمین بار در این فصل، موفق به بسته نگه داشتن دروازه اش شد.

به گزارش ساتین و به نقل از ورزش سه، استقلال برابر تیم قعرنشین شهرخودرو روز بدون دردسری را پشت سر نگذاشت و چندین بار دروازه این تیم تهدید شد و حتی نزدیک بود دو مورد از زیباترین گل های این فصل از رقابت های لیگ برتر وارد دروازه آبی ها شود اما درخشش های خیره کننده گلر استقلال در این بازی مانع از باز شدن دروازه این تیم شد.

سیدحسین حسینی در لیگ بیست و یکم کاملا متفاوت تر از فصل قبل ظاهر شده است. گلر باتجربه آبی ها که دو اشتباه کابوس وار را برابر نفت مسجدسلیمان و ذوب آهن در لیگ قبل انجام داده، با فراموشی آن روزها، حالا به یک سنگربان مطمئن تبدیل شده که خیال هواداران استقلال را از بابت حضور یک گلر ششدانگ درون دروازه راحت کرده است.

او در دیدار برابر شهرخودرو یک اشتباه داشت که پاس رو به عقب مهدی پور را به دلیل وضعیت چمن و پله شدن توپ نتوانست کنترل کند ولی در ادامه خوب و موثر ظاهر شد و با ۴ سیو در این دیدار که ۲ مورد آن بسیار مهم و حیاتی بودند، مانع از باز شدن دروازه تیمش شد.

اخبار استقلال تهران (آخرین و جدیدترین خبرها)

سوپر سیو کاپیتان استقلال در بازی امروز به دقیقه ۶۷ بازمیگردد. در لحظاتی که پدیده برای زدن گل تساوی فشار می آورد، یک ارسال به درون محوطه جریمه به محمدرضا فلاحیان رسید و این بازیکن با یک حرکت قیچی برگردان زیبا، توپ را به کنج دروازه استقلال روانه کرد. توپی که سرعت بالایی هم داشت اما حسینی با یک پرش چشم نواز و دیدنی و با کف دست، به زیبایی هر چه تمام تر این موقعیت را دفع کرد و مانع از باز شدن دروازه تیمش شد.

اخبار استقلال تهران (آخرین و جدیدترین خبرها)

چهره فلاحیان پس از سیو درخشان حسینی نیز در نوع خود جالب بود. شاید اگر توپ او وارد دروازه می شد، به یکی از کاندیداهای جدی کسب عنوان بهترین گل فصل تبدیل می گردید اما حسینی مانع از تحقق این رویا برای بازیکن شهرخودرو شد. سنگربان آبی ها در ادامه نیز ضربه سر حمله وران میزبان را در دقیقه ۸۳ مهار کرد که در شرایط بسیار خوبی زده شده بود.

در حالیکه بازی رو به پایان بود، پدیده برای کاهش اختلاف آخرین تلاش هایش را انجام داد. در دقیقه ۹۰+۴ بود که امیرحسین نعمتی پشت محوطه جریمه صاحب توپ شد. او شانس خود را برای گلزنی امتحان کرد که شوت محکم او با پرش دیدنی حسینی همراه شد که توپ پس از برخورد به دست گلر استقلال، به تیر دروازه برخورد کرد و راهی به درون دروازه آبی ها پیدا نکرد.

این بازی در نهایت با پیروزی ۳ بر صفر استقلال به پایان رسید تا حسینی با احتساب دیدار برابر پرسپولیس، پیکان و سپاهان، برای چهارمین دیدار متوالی دروازه اش را بسته نگه دارد. او همچنین برای هفتمین بار در این فصل موفق به ثبت کلین شیت شد تا به یک قدمی کریستوفر کنت گلر سپاهان برسد که ۸ بار دروازه اش را بسته نگه داشته است. البته یکی از این کلین شیت های حسینی با مظاهری مشترک است چرا که او در بازی با ذوب آهن به دلیل مصدومیت تعویض شد.

ضمن اینکه حسین پورحمیدی سنگربان آلومینیوم اراک نیز با موفقیت در بسته نگه داشتن دروازه اش در دیدار امروز برابر گل گهر، تعداد کلین شیت هایش را به عدد ۸ رساند تا این ۳ دروازه بان رقابت سختی برای کسب دستکش طلایی داشته باشند هر چند که تا پایان فصل زمان زیادی مانده و گلرهای دیگری نیز می توانند به این رقابت اضافه شوند.

۷۴۷۴

اخبار استقلال تهران (آخرین و جدیدترین خبرها)

سوپرسیوهای حسینی برای کلین‌شیت هفتم (عکس)

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ