بارسلونا پول خرید فران تورس را از کجا آورد ؟

0

اختصاصی بارسا نیوز – رومانو مبلغ انتقال فران تورس به بارسلونا را ۵۵ میلیون یورو ثابت + ۱۰ میلیون یورو متغییر اعلام کرد . موندو دپورتیوو نیز تاریخ اعلام رسمی انتقال را ۲۷ دسامبر و معارفه را ۲۸ دسامبر دانست .

 

اما بارسلونا که صدها میلیون یورو بدهی دارد این مقدار پول را از کجا آورد و چگونه تامین خواهد کرد ؟


از نظر اقتصادی فران یک انتقال سخت برای بارسلوناست . او در منچسترسیتی سالانه ۳ میلیون یورو دستمزد میگرد و پس از انتقال به نیوکمپ باید این مقدار را کاهش دهد . اما با خروج آگوئرو , بارسلونا توانست مقداری پس انداز کند .

 

با این پول بارسلونا قرارداد نیکو گونزالس و گاویرا را تغییر میدهد که اکنون جزو بازیکنان بارسا B محسوب میشوند . اما همه ی اینها باعث نمیشود بدهی ۵۰۰ میلیون یورویی باشگاه ناپدید شود .

 

بنابراین ۵۵ میلیون یورو از کجا آمد ؟


باید به روابط نزدیک بارسلونا و منچسترسیتی اشاره کنیم . مدیر ورزشی بارسلونا روابط بسیاز نزدیکی با سران باشگاه انگلیسی دارد و در میان بحران ارتباط خوبی ایجاد شده است . بر اساس گزارش ها , این مبلغ قرار است در ۴ قسط طی ۴ سال آینده به منچسترسیتی پرداخت شود . اولین قسط نیز در تابستان آینده پرداخت خواهد شد .

 

البته بارسلونا همچنین بدنبال فروش تعدادی از بازیکنان است تا هم دستمزدها را کاهش دهد و هم مقداری پول بدست بیاورد .

 

بازی امشب بارسلونا ساعت چند است اخبار بارسلونا

 

لاپورتا همچنین با حامیان مالی به صورت فعالانه در تماس است و اخیرا مذاکراتی را برای امضای قرارداد با CVC آغاز کرده که در لوکزامبورگ مستقر است .

 

CVC علاقه زیادی به بارسلونا دارد و آماده سرمایه گذاری ۲۰۰ میلیون یورویی است که البته عواقبی نیز دارد – حداقل تا ۵۰ سال آینده بارسلونا را در سوپرلیگ نخواهیم دید . اما در واقعیت اکنون لاپورتا راه های زیادی برای کسب درآمد ندارد .

بازی امشب بارسلونا ساعت چند است اخبار بارسلونا

بارسلونا پول خرید فران تورس را از کجا آورد ؟

منبع : بارسلونا نیوز

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ