خبر بد زودتر رسید؛ سرانجام استقلال و پرسپولیس از آسیا حذف شدند

0

پایگاه خبری ساتین- قیافه حاضران جلسه صبح جمعه در فدراسیون فوتبال نشان می داد که فاجعه اتفاق افتاده و این فصل لیگ قهرمانان آسیا بدون حضور استقلال و پرسپولیس خواهد بود.

به گزارش ساتین، علاوه بر قیافه حاضران در جلسه با توجه به شرایطی که وجود دارد و صحبت‌های دبیرکل فدراسیون فوتبال در برنامه شبهای ساتین، حذف سرخابی‌ها از لیگ قهرمانان امسال قطعی شده است. 

بامداد پنجشنبه بود که پایگاه خبری ساتین با انتشار خبری از بالا رفتن احتمال حذف دو تیم استقلال و پرسپولیس از رقابت های لیگ قهرمانان آسیا و حتی نزدیک به حذف شدن قطعی خبر داد.

خبری که به سرعت توسط مدیران فدراسیون و دو باشگاه تایید شد و شوک عجیبی به اهالی فوتبال وارد کرد تا جایی که صبح دیروز هم جلسه‌ای اضطراری میان مدیران دو تیم استقلال و پرسپولیس و مدیران رده بالای فدراسیون و اعضای کمیته های بدوی و استیناف صدور مجوز فدراسیون فوتبال برگزار شد تا آخرین تلاش ها و اقدامات برای جلوگیری از حذف این دو تیم از لیگ قهرمانان آسیا انجام شود اما همه چیز فرمالیته به نظر می آمد و انگار که حذف اتفاق افتاده بود. 

بعد از پایان این جلسه طبق صحبت های نفرات حاضر در جلسه ظاهرا بنا شده که شهاب عزیزی خادم رییس فدراسیون فوتبال در صورت لزوم‌ شخصا به مالزی و مقر AFC مراجعه کند تا بلکه حضورا بتواند این مشکل را حل و فصل کند هر چند این ماجرا ظاهرا یک پیشنهاد بوده و به جهت تعطیلی ای اف سی به خاطر کریسمس، قرار نیست سفری به مالزی انجام شود. 

صحبت‌های حسن کامرانی فر، دبیرکل فدراسیون فوتبال در برنامه شب‌های ساتین اینطور بود که ظاهرا راه حلی برای جلوگیری از حذف این دو تیم از رقابت های لیگ قهرمانان آسیا در این فصل وجود ندارد و مدیران این دو باشگاه باید تلاش خودشان را بکار ببرند تا برای فصل آینده در صورتی که سهمیه بگیرند همه ایرادهایی که به دو تیم گرفته شده و همه در جریانش هستند برطرف شود در غیر اینصورت حتی در صورت گرفتن سهمیه هم در سال بعد ممکن است دوباره کنار گذاشته شوند.

با توجه به اتفاقات پنجشنبه و جمعه و تذکرات و اولتیماتوم های جدی و نهایی AFC ظاهرا دیگر فرصتی برای اصلاح مدارک دو باشگاه ایرانی وجود ندارد و کمیته قضایی ای اف سی بنابر رد شدن دو باشگاه استقلال و پرسپولیس در کمیته بدوی صدور مجوز در داخل به جهت نقص هایی که وجود داشته و همچنین صدور مجوز موقت در کمیته استیناف و دادن فرصت سه ماهه به دو باشگاه، سرخابی ها را از لیگ قهرمانان آسیا کنار گذاشته است. البته این خبر به صورت رسمی از سوی ای اف سی به زودی اعلام خواهد شد. 

۴۳۴۴

اخبار استقلال تهران (آخرین و جدیدترین خبرها)

خبر بد زودتر رسید؛ سرانجام استقلال و پرسپولیس از آسیا حذف شدند

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ