گزینه جنجالی وزیر برای پرسپولیس منتفی شد/ فعلاً هیچ گزینه‌ای در دسترس نیست!

0

پرسپولیس

 بعد از منتفی شدن حضور علی شجاعی، مذاکراتی با رضا درویش، مدیرعامل پیشین سایپا انجام شد که رسانه ای شدن آن واکنش‌های منفی زیادی را به دنبال داشت!

قرار بود چهارشنبه شب گذشته ساعت ۲۰ مجمع باشگاه پرسپولیس با حضور اعضای هیات مدیره این باشگاه و وزیر ورزش و جوانان،  وزیران اقتصاد و دادگستری برگزار شود.

قرار هم بر این بود که با معرفی اعضای جدید هیات مدیره، مدیرعامل جدید باشگاه معرفی شود. این طور که به نظر می‌رسید قصد داشتند رضا درویش را به عنوان مدیرعامل جدید این باشگاه معرفی کنند اما به دلیل جلسه در دولت و حضور دو وزیر اقتصاد و دادگستری در این نشست، مجمع باشگاه پرسپولیس برگزار نشد و در نتیجه انتخاب مدیرعامل جدید و معرفی درویش به تاخیر افتاد.

البته از گوشه و کنار شنیده شد که واکنش تند هواداران پرسپولیس و تعدادی از پیشکسوتان این باشگاه نسبت به انتخاب رضا درویش باعث شد وزارت ورزش تغییر عقیده دهد!

درحال حاضر شنیده می‌شود وزارت ورزش و جوانان پس از منتفی شدن ماجرای مدیرعاملی رضا درویش دیگر گزینه جدیدی حداقل در مقطع فعلی ندارد.

به احتمال زیاد باشگاه پرسپولیس با مدیریت مجید صدری حداقل تا پایان نیم فصل اول اداره خواهد شد. هرچند همه چیز بستگی به نتایج تیم پرسپولیس دارد.

اخبار فوری پرسپولیس

گزینه جنجالی وزیر برای پرسپولیس منتفی شد/ فعلاً هیچ گزینه‌ای در دسترس نیست!

خبر ورزشی

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ