۱۰۰ فوتبالیست برتر سال ۲۰۲۱ به انتخاب گاردین/ مسی اینجا اول نشد

0

۱۰۰ فوتبالیست برتر سال ۲۰۲۱ به انتخاب گاردین/ مسی اینجا اول نشد

ساتین –

لیونل مسی شاید از سوی نشریه فرانس فوتبال به عنوان برنده توپ طلای سال ۲۰۲۱ معرفی شده باشد اما هنوز از نگاه خیلی‌ها شایسته این عنوان نبوده است که نشریه گاردین انگلیس جزو همین دسته است.

با فرارسیدن کریسمس و نزدیک شدن به روزهای پایانی سال ۲۰۲۱، روزنامه انگلیسی فهرستی از ۱۰۰ بازیکن برتر فوتبال جهان را معرفی کرد که مهمترین نکته آن قرار نداشتن لیونل مسی در صدر این رده‌بندی با وجود معرفی شدن این ستاره آرژانتینی به عنوان برنده توپ طلا از سوی فرانس فوتبال است.

نشریه گاردین روبرت لواندوفسکی، مهاجم آلمانی بایرن مونیخ را به عنوان بهترین بازیکن دنیا در سال میلادی جاری انتخاب کرده و پس از او لیونل مسی را قرار داده است. محمد صلاح ستاره مصری خط حمله تیم فوتبال لیورپول نیز نفر سوم این رده‌بندی است. کریم بنزما مهاجم فرانسوی رئال مادرید نفر چهارم، جورحینیو ستاره خط میانی تیم فوتبال چلسی و تیم ملی ایتالیا نفر پنجم و کیلیان امباپه مهاجم فرانسوی رئال مادرید نیز ششمین نفر است.

 ارلینگ هالند، مهاجم دورتموند هم در جایگاه هفتم قرار دارد. دیگر نکته مهم این رده‌بندی قرار گرفتن کریستیانو رونالدو در رده هشتم است. با حضور انگولو کانته هافبک فرانسوی چلسی و کوین دبروینه هافبک بلژیک منچسترسیتی رده‌بندی ۱۰ بازیکن برتر فوتبال جهان از سوی گاردین کامل می‌شود.

رده‌بندی کامل ۱۰۰ بازیکن برتر جهان از سوی گاردین را اینجـــــــــا مشاهده کنید.

پاری سن ژرمن نیوز

منبع : خبر ورزشی

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ