تجربه دلنشین آرایش و پیرایش، با الگوی عصر ارتباطات

گزارشی از توسعه فعالیت پلتفرم اعزام آرایشگر «زیب آنلاین»

0

توجه به آرایش و پیرایش، یکی از نشانه‌های سلامت روح و روان به حساب می‌آید که شامل استفاده از لباس مناسب، آرایش چهره و استفاده از زینت‌آلات در میان زنان و مردان خوش‌ذوق است که ساز و کار آن در جهان امروز به دلیل رشد شهرهای بزرگ، دستخوش تغییراتی شده است.

با ورود به عصر ارتباطات و انقلاب دیجیتال، این حوزه‌ها هم مانند سایر امور شهروندان دستخوش تحولاتی شده و همسویی با سازوکارهای دنیای اپلیکیشن‌ها و گجت‌ها، یکی از نمودهای این همسویی است.

از این رو، امروزه فعالیت در زمینه آرایش و پیرایش، مانند دیگر امور مربوط به شهرهای بزرگ، نیاز به نوسازی در قالب برنامه‌های تازه و بکر پیدا کرده که سفارش این سرویس به صورت آنلاین از جمله نمودهای این تحول است. موضوعی که از سوی متخصصان خبره مجموعه «زیب آنلاین» کلید خورده است و با استقبال خوبی از سوی شهروندان مواجه شده است.

 

زیب آنلاین، چه چیزی را آنلاین ارائه می‌کند؟‌

مجموعه زیب آنلاین را می‌توان به عنوان بزرگترین مجموعه برای سفارش آنلاین سرویس های آرایشی و زیبایی در ایران به رسمیت شناخت. مجموعه‌ای که این امکان را فراهم کرده تا متقاضیان در هر نقطه از تهران، بدون خروج از منزل بتوانند در اسرع وقت، از بهترین امکانات آرایشی موجود در مناطق مختلف شهر استفاده کنند.

متقاضی برای استفاده از خدمات مجموعه زیب آنلاین، فقط کافی است وارد سایت شده، ثبت نام کنند و نوع آرایش مد نظر خود را اعلام کنند تا در کمترین زمان ممکن در ساعت دلخواه، از خدمات ویژه در قالب اعزام یک آرایشگر زبده با کمترین قیمت ممکن بهره‌مند شوند.

اپلیکیشن زیب آنلاین راهی ساده برای دریافت سرویس با کیفیت

امروز دنیا، دنیای اپلیکیشن‌هاست. به این خاطر مجموعه خدمات راه دور زیب آنلاین نیز یک نسخه حرفه ای و کارآمد از اپلیکیشن خود را عرضه کرده است که با نصب آن بر روی سیستم‌های عامل اندروید و IOS فراخوان آرایشگر و پیرایشگر حتی از سایت هم ساده تر شده و محدود به چند کلیک خواهد بود.

با دانلود و نصب این اپ، از منابع رسمی دانلود در ایران، متقاضیان با داشتن یک آرایشگاه شخصی و حرفه ای در منزل، که کیفیت آن تضمین شده است، فقط به اندازه چند کلیک فاصله دارند. چرا که با سیاست گذاری‌های دقیق «زیب آنلاین» در خصوص تضمین و کیفیت فنی، خیال کاربر از همه نظرها راحت خواهد بود که خدمات دریافتی از کانالی خاص با اعمال تمام کنترل‌های لازم به وی ارائه می‌شود.

یکی از حقوق اصولی متقاضی آرایش در منزل یا محل کار این است که خیالش از بابت نوع و کیفیت خدمات دریافتی و همچنین ایمنی حضور فردی غریبه در منزل راحت باشد. مجموعه خدمات آنلاین آرایش و زیبایی «زیب آنلاین» با توجه به همین نکته اساسی، احراز هویت کارکنان شامل دریافت گواهی عدم سوء پیشینه و دریافت گواهی عدم اعتیاد را در دستور کار قرار داده است. ضمن این که همه کارکنان در مجموعه زیب آنلاین، از میان بهترین آرایشگران سالن‌های مختلف زیبایی تهران انتخاب شده‌اند و سال‌هاست که خدمات زیبایی را در همه موارد ارائه می‌دهند.

 

پشتیبانی دریافت خدمات آرایشی در منزل

زیب آنلاین درپی خلق ارزش های متفاوت، سیستم پشتیبانی را نیز در سازوکار خود در نظر گرفته است. به این ترتیب که خدمات ارائه شده توسط متخصصین زیبایی اعزامی از سوی زیب آنلاین، دارای بهترین پشتیبانی پس از ارائه خدمات زیبایی در منزل یا محل کار هستند.

متقاضی در این طرح پشتیبانی می‌تواند در صورت عدم رضایت از کیفیت فنی کار تا ۷۲ ساعت بعد، از خدمات رایگان اعزام مجدد کارشناس استفاده کند.

 

تنوع خدمات زیبایی در منزل یا محل کار

مجموعه زیب آنلاین ارائه دهنده تمامی خدمات آرایشی و زیبایی شامل خدمات مو، ناخن، آرایش صورت، جوانسازی پوست، مژه و ابرو، تتو، اصلاح خانم‌ها و آقایان و همچنین خدمات کودکان است.

زیب آنلاین که از سال ۱۳۹۸، فعالیت خود را آغاز کرد، با هدف آسان‌ کردن دریافت خدمات زیبایی، با استفاده از آرایشگران مجرب به ارائه انواع خدمات در حوزه‌های مختلف آرایشی و زیبایی در منزل و محل کار ادامه داد و هم‌اکنون نیز با رویکردهای تازه در صدد نوسازی و توسعه کیفی و کمی انواع فعالیت‌های خدماتی خود است.

 

آرایش برای مردان جهت بهبود کیفیت کار

پیش از این، عمده خدمات آرایشی و زیبایی و همچنین فضای کلی سایت و اپلیکیشن زیب‌آنلاین، خدمات و فضایی صرفا زنانه داشت اما مجموعه زیبایی زیب‌آنلاین، از اوایل سال ۱۴۰۰در ادامه روند کاری مشتری‌مداری، بخش ارائه خدمات به آقایان، توسط آرایشگران مرد در محیط کار یا منزل را نیز به فعالیت‌های پیشین افزوده است. متقاضیان عزیز  می‌توانند با مراجعه به سایت این مرکز زیبایی و آرایشی، که با دستورالعمل‌های جدید و ارائه بخش‌های تازه و خدمات تازه همراه است، با نوع نگاه این گروه آشنا شوند. یکی دیگر از امتیازات تازه این گروه آرایشی و زیبایی این است که متقاضیان، از این امکان ویژه برخوردار هستند که سفارش خود را به صورت گروهی ثبت کنند و با درخواست یک یا چند آرایشگر، از تخفیفات ویژه آن نیز بهره‌مند شوند.

 

کسب رضایت ۱۰۰ درصدی از سوی متقاضیان

مدیریت و برنامه ریزی مجموعه سفارش آنلاین خدمات زیبایی «زیب» براساس رضایت کامل مشتری استوار است، به این ترتیب ضمن عرضه کیفیت بالای خدمات، در طول فعالیت چندساله، اکثریت مشتریان رضایت داشته و این مجموعه، تاکنون نمره قبولی دریافت کرده و با تلاش‌های شبانه‌روزی موفق به کسب رضایت ۹۴ در صدی مشتریان شده است.

 

گسترش دامنه فعالیت از آغاز سال ۱۴۰۰

با آغاز سال ۱۴۰۰، زیب آنلاین برای بهبود تجربه کاربری مشتریان، همکاری خود را با سالن‌های زیبایی مطرح تهران برای ارائه خدمات در منزل، توسعه داده و با استقبال سالن‌های زیبایی و مشتریان آن‌ها مواجه شده است.

هم‌اکنون با بیشتر شدن تعداد سالن‌های همکار و اضافه شدن امکان رزرو خدمات به صورت گروهی و در کنار دوستان، کاربران زیب آنلاین امکان نامحدود استفاده بهتر و راحت‌تر از خدمات زیبایی و آرایشگاهی در منزل یا محل کار را دارند.

خوشبختانه رزرو خدمات، رفته رفته با استقبال بیشتری رو به رو شده و کاربران زیب، روز به روز تجربه بهتری در جهت استفاده از خدمات زیبایی در منزل با استفاده از سایت و اپلیکیشن «زیب» بدون اتلاف وقت ارزشمند خود، کسب می کنند.

ساعات سرویس دهی زیب آنلاین

مجموعه زیب آنلاین در هفت روز هفته در بازه زمانی ۸  تا ۲۰ در خدمت کاربران است و بهترین خدمات آرایشگاهی در زمان و مکان انتخابی را عرضه می کند.

اشاره به این موضوع لازم است که این مجموعه تاکنون بالغ بر ۲۰ هزار سرویس بدون عیب و نقص ارائه کرده است.

 

راه‌های دسترسی به زیب آنلاین

  • ثبت سفارش آنلاین

https://zibonline.com

  • آدرس
  • تهران، بلوار قیطریه، روبه روی پارک قیطریه. پلاک ۵۵، طبقه ۱، واحد ۱
  • تلفن
  • ۲۲۲۳۵۸۶۷ و ۲۲۲۳۵۹۰۳
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ