گریه و زاری برای پرسپولیس و استقلال/ همه جام ها را درو کردیم؛ فقط این یکی باقی مانده بود!

0

پرسپولیس

آرتین زهرابی؛ پرسپولیس و استقلال تیم های درجه یک فوتبال ایران هستند؛ سرمایه های بزرگی که تاریخ همین فوتبال را ساخته اند. در این مساله تردیدی وجود ندارد اما در ماجرای حذف احتمالی هر دو تیم از لیگ قهرمانان آسیا، بعضی ها طوری ماتم گرفته اند که انگار چه حادثه محیرالعقولی رخ داده است.

ماجرا ساده و نقد آن هم پیش پا افتاده است؛ کنفدراسیون فوتبال آسیا الزاماتی در باشگاهداری دارد که ما هیچ کدامش را رعایت نکرده ایم و به دلیل سال ها وارونه جلوه دادن حقیقت، امروز در بن بست کنفدراسیون فوتبال آسیا گیر کرده ایم.

ظاهرا راه فرار نیز وجود ندارد اما متحیر ماندن و گریه و زاری برای حذف استقلال و پرسپولیس خیلی عجیب است. عجیب تر اینکه این حالت های ماتم و اندوه از سوی برخی، نشانه ای مبالغه آمیز و هجو شده پیرامون دلسوزی برای هواداران است؛ در حالی که علاقه مندان فوتبال ایران، دیگر بزرگ شده اند و فرق دوغ و دوشاب را تشخیص می دهند.

آنقدر که عده ای از مسولان سنگ هوادار را در این زمینه به سینه می زنند؛ طرفداران فوتبال ایران بابت این سختگیری AFC دچار افسردگی نشده اند. بلکه منطقی به این ماجرا می نگرند و می دانند سرانجام باید یک روز تکیلف فوتبال ایران در آسیا مشخص می شد و باشگاه های ما که با خواهش و تمنا به سمت حرفه ای گری حرکت نمی کردند حالا با ضرب و زور باید خودشان را به استانداردهای مورد نظر نزدیک کنند.

دوستان جوری گریه و زاری می کنند که گویی در دوران حرفه ای شدن لیگ قهرمانان آسیا، تمام جام ها را درو کرده ایم و اگر یک بار به دلیل سختگیری AFC برای اجرای قوانین در این بازی ها شرکت نکنیم «دنیا» به آخر می رسد…

نه عزیزان! دنیا با حذف استقلال و پرسپولیس و هر تیم دیگری سر جای خودش باقی می ماند؛ این ما هستیم که لاجرم باید در فوتبال خود تغییرات گسترده ایجاد کنیم؛ جز این هم هیچ چاره دیگری نداریم!

اخبار فوری پرسپولیس

گریه و زاری برای پرسپولیس و استقلال/ همه جام ها را درو کردیم؛ فقط این یکی باقی مانده بود!

خبر ورزشی

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ