جدیدترین امکانات برنابئو: از رستوران کهکشانی تا افزایش صندلی ها

0

رئال مادرید نیوز : کمتر از یک سال تا بازسازی ورزشگاه برنابئو باقی مانده است. در حقیقت با وجود تعطیلات کریسمس این روزها ساخت و ساز با سرعت آماده می شود و کارگران از فرصت ۲۰ روز عدم بازی در برنابئو استفاده خواهند کرد و همه چیز را مهیا خواهند کرد. آخرین تغییرات ساخت و ساز برنابئو را مرور می کنیم:

یک رستوران کهکشانی: یکی از اصلی ترین تغییرات در استادیوم جدید رئال مادرید مربوط به رستوران جدیدی است که در سمت خیابان لاکاستیانا و در طبقه چهارم آمفی تئاتیر قرار می گیرد. این رستوران بسیار بزرگی بر فرض استادیوم خواهد بود که نمای دور آن کاملا شیشه ایست و دید بی نظیری به ورزشگاه دارد. در حقیقت هر چند که هنوز ساخت و ساز استادیوم اماده نشده اما پیکربندی و ساختار ان مهیا خواهد شد.

افزایش ظرفیت و صندلی ها: از سویی سکوهای جدید نیز در حال آماده شدن است و صندلی های بیشتری نصب می شود و احتمالا ظرفیت ورزشگاه برای بازی مقابل پی اس جی در اواسط اسفند بیشتر می شود.

کار کردن روی سقف: از سویی آماده سازی سقف متحرک نیز با بیشترین سرعت ممکن پیش می رود و احتمال می رود که برای شروع فصل آینده بتوان سقف متحرک را آماده داشت و امکان باز و بسته کردن سقف وجود خواهد داشت.

پوسته جدید برای تابستان: از سویی در مورد نمای جدید ورزشگاه نیز فعلا خبر خاصی نیست چرا که پوسته جدید که از جنس فولاد ضدزنگ است و در کادیز ساخته شده قرار است که در تابستان بعدی نصب شود.

رونمایی از پارکینگ: امکانات جدید مربوط به پارکینگ ورزشگاه است که تیم ها می توانند با اتوبوس هایشان وارد پارکینگ شوند و بدین ترتیب بازیکنان خیلی راحت وارد ورزشگاه می شوند.

ساعت بازی رئال مادرید امشب اخبار رئال مادرید

جدیدترین امکانات برنابئو: از رستوران کهکشانی تا افزایش صندلی ها

منبع : مرجع خبری رئال مادرید

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ