ضدحمله رئال مادرید به باشگاه های نفتی با خریدهای ارزان و معقول

0

رئال مادرید نیوز : رئال مادرید در سالهای اخیر کار سختی برای رقابت با باشگاه های وابسته به دولت ها داشته است. باشگاه هایی که با حمایت و دوپینگ مالی باشگاه های متمول رقابت را برای باشگاه های ریشه دار و سنتی سخت می کنند.

رئال برای جنگیدن با این سیاست در سالهای اخیر سعی کرده که ستارگان را با قیمت های معقول بخرد. بدین ترتیب خریدهای رئال یا مثل آلابا رایگان انجام می شود یا مثل کورتوا و هازارد در سال پایانی قراردادشان که قیمتشان پایین آمده است. هر چند که فعلا ادن خرید موفقی نبوده اما کورتوا و آلابا دو ستاره ای بودند که خیلی سریع جایشان را در رئال پر کرده اند. کورتوا وقتی به رئال آمد در ترانسفرمارکت ۶۵ میلیون یورو قیمت داشت اما انتقالش با ۳۵ میلیون یورو نهایی شد. هازارد نیز در سال ۲۰۱۹ به عنوان یکی از پنج بازیکن برتر جهان در حالی به رئال آمد که مبلغ ۱۰۰ میلیون یورو نقد به علاوه ۳۰ میلیون یورو پاداش بر اساس عملکرد برایش پرداخته شد و ادن در آن زمان در ترانسفرمارکت ۱۵۰ میلیون یورو قیمت داشت.آلابا نیز در حالی رایگان به رئال آمد که در ترانسفرمارکت ۵۵ میلیون یورو قیمت داشت.

حالارئال می خواهد امباپه را رایگان بخرد آن هم در حالی که این ستاره ۱۶۰ میلیون یورو می ارزد. پی اس جی در تابستان قبلی پیشنهاد ۲۰۰ میلیونی برای فروش او را رد کرد. از سویی رئال مادرید شرایط خرید رایگان رودیگر مدافع میانی ۲۹ ساله آلمانی چلسی را هم دنبال می کند که در ترانسفرمارکت ۳۵ میلیون یورو قیمت دارد.

ساعت بازی رئال مادرید امشب اخبار رئال مادرید

ضدحمله رئال مادرید به باشگاه های نفتی با خریدهای ارزان و معقول

منبع : مرجع خبری رئال مادرید

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ