آمار قابل توجه استقلال مجیدی؛ بهترین شروع در تاریخ لیگ برتر

0

پایگاه خبری ساتین- نتایج استقلال در ۱۱ هفته ابتدایی لیگ بیست و یکم، بهترین نتایج این تیم در تاریخ لیگ برتر محسوب می‌شود.

به گزارش ساتین، شاگردان مجیدی با ۷ برد و ۴ مساوی در این ۱۱ هفته و کسب ۲۵ امتیاز، بهترین شروع ممکن در تاریخ حضورشان در لیگ برتر را داشته‌اند.

نکته مهم اینکه برای اولین بار در لیگ برتر است که استقلال در ۱۱ هفته ابتدایی شکست نخورده و طی ۲۰ فصل گذشته، همیشه این تیم در ۱۱ بازی اولش شکست خورده است.

بهترین آمار استقلال به لحاظ کسب امتیاز تا قبل از لیگ بیست و یکم، مربوط به لیگ ششم می‌شود که شاگردان مرفاوی تا پایان هفته یازدهم، ۲۴ امتیاز گرفتند. استقلال در آن فصل و تا قبل از هفته یازدهم، فقط در هفته هشتم به پرسپولیس باخت و ۷ برد و ۳ مساوی در کارنامه این تیم دیده می‌شود.

بدترین آمار آبی‌های پایتخت در تاریخ لیگ برتر هم مربوط به فصل هفدهم می‌شود. استقلال، فصل را با علیرضا منصوریان شروع کرد اما در ۸ بازی ابتدایی لیگ، ۴ شکست در کارنامه این تیم ثبت شد تا منصوریان از استقلال برود و میک مک‌درموت برای یک بازی جای او را بگیرد و نهایتا نیمکت استقلال به وینفرد شفر برسد. استقلال با سرمربی آلمانی‌اش هم در دربی – که هفته دهم برگزار شد – شکست خورد تا در پایان هفته یازدهم و با ۵ شکست، فقط ۱۰ امتیاز کسب کرده باشد.

۱۹۸۴

اخبار استقلال تهران (آخرین و جدیدترین خبرها)

آمار قابل توجه استقلال مجیدی؛ بهترین شروع در تاریخ لیگ برتر

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ