استقلالی‎ها سرشان به تیم خودشان باشد/بااینکه‎ الکی به رقبا۳امتیاز می دهند ولی پرسپولیس به زودی به صدر برمی‌گردد

0

پرسپولیس

برد ۲ بر صفر پرسپولیس مقابل ذوب‌آهن در حالی رقم خورد که دروازه‌بان تیم اصفهانی با یک گل به خودی دروازه تیمش را گشود و در ادامه پرسپولیس با یک ضربه پنالتی موفق شد دومین گلش را برای عبور از این حریف به ثمر برساند. پنالتی که برخی معتقد بودند خطایی در آن صحنه رخ نداده بود.

حسین بادامکی در گفتگو با خبر ورزشی، درباره دیدار پرسپولیس مقابل ذوب آهن و برخی حرف و حدیث ها در فضای مجازی، همچنین درباره شیوه پیروزی پرسپولیس مقابل ذوب‌آهن و البته روند صعودی این تیم در جدول لیگ برتر حرف زد.

متن این پرسش و پاسخ در ادامه می‌آید:

خبر دارید پس از برد پرسپولیس مقابل ذوب آهن با گل به خودی دروازه بان و یک پنالتی، تعدادی از کارشناسان و هواداران استقلالی پیروزی این تیم را زیر سوال برده اند؟ چه اتفاقی افتاده که خیلی‌ها انتظار دارند پرسپولیس بعنوان مدافع عنوان قهرمانی بهتر از این بازی کند؟

پرسپولیس بازی‌هایش را می‌برد. به نظرم وقتی می‌برد دیگر مشکلی وجود نخواهد داشت. ضمن اینکه با انتقاد که کاری درست نمی شود. آنهایی که فصل قبل انتقاد می کردند که تیم زیاد تغییرات داشته یا وزیر به پرسپولیس کمک می کند، دیگر در این فصل تغییرات کم بود و وزیر هم که رفته ولی پرسپولیس در کورس است. مثل اینکه به عده ای فشار آمده که در این وضعیت باز هم پرسپولیس مدعی اصلی قهرمانی است. بهتر است دوستان استقلالی سرشان به کار خودشان باشد.

قبول دارید پرسپولیس مثل فصول قبل با قدرت در میادین حاضر نمی شود؟

طبیعی است! پرسپولیس با پنجره بسته، درگیری در مدیریت، بی پولی و این مشکلات باز هم تا اینجا خوب نتیجه گرفته است و فقط سه امتیاز تا صدر فاصله دارد. نمی‌دانم این افراد دنبال چه چیزی می گردند؟ می‌بینند که جور دیگری نمی‌توانند به پرسپولیس لطمه بزنند می آیند تا از این طریق برای تیم حاشیه بسازند و البته یک نکته هم وجود دارد.

چه نکته‌ای؟

اینکه به هر حال پرسپولیس پنج فصل متوالی قهرمان لیگ بوده و توقع همه از این تیم بالاست. طبیعی است که وقتی توقعات بالا باشد کمی حساسیت هم در نگاه کردن به بازی های پرسپولیس بیشتر می شود. همه دوست دارند پرسپولیس زیبا بازی کند. ولی اگر دقت کنیم می‌بینیم که این تیم در دفاع تغییرات زیادی داشته ولی بازهم پرسپولیس در حال حاضر خیلی کم گل خورده و در یازده هفته فقط یک باخت داشته. بنابراین نمی توان ایراد چندانی به پرسپولیس گرفت.

اخبار فوری پرسپولیس

بازی با ذوب آهن و کسب سه امتیاز تا چه اندازه اهمیت داشت؟

این ۳ امتیاز با توجه به نتایج دیگر رقبا در هفته یازدهم اهمیت خیلی زیادتری پیدا کرد. به هرحال یکی از رقبای اصلی پرسپولیس باخت و یکی دیگر برنده شد و این برد و سه امتیاز اهمیت بالایی پیدا کرد. البته کسب سه امتیاز دیگر برای پرسپولیس مشکلی نیست به شرطی که دوباره به بعضی تیم ها سه امتیاز الکی ندهند. در واقع اگر دو امتیاز را به استقلال نداده بودند الان فاصله پرسپولیس با صدر یک امتیاز بود. ولی این اختلاف ها اصلا برای پرسپولیس اهمیت ندارد و قابل جبران است و قطعاً پرسپولیس شایسته‌ترین تیم برای قهرمانی است

خبر دارید بازی سپاهان و پرسپولیس باید در زمین اراک برگزار شود؟

تعجب می کنم وقتی تماشاگری در استادیوم نیست دیگر نگران چه چیزی هستند! آقایان به جای اینکه مسئله را حل کنند صورت مسئله را پاک کرده اند. البته ممکن است هر اتفاقی در اراک هم رخ بدهد چون به هر حال پرسپولیس در همه جای ایران طرفدار دارد و در هر شهری بازی کند مثل این است که در خانه خودش به میدان رفته. بنابراین اگر می‌خواست اتفاقی بیفتد در اراک هم می‌افتد.

گفته شده سپاهانی ها با توجه به دو شکست متوالی پرسپولیس در اراک این شهر را انتخاب کرده‌اند و معتقدند پرسپولیس در این زمین خوب می بازد؟

واقعاً که باعث تاسف است کسی در این دوره و زمانه به چنین مسائلی توجه کند. اتفاق در فوتبال ممکن است برای هر تیمی بیفتد. من مطمئنم اراک برای پرسپولیس شهر خوش یمنی است و سپاهان را در این بازی شکست می‌دهد.

اخبار فوری پرسپولیس

استقلالی‎ها سرشان به تیم خودشان باشد/بااینکه‎ الکی به رقبا۳امتیاز می دهند ولی پرسپولیس به زودی به صدر برمی‌گردد

خبر ورزشی

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ