حمله وحشیانه دو سارق به دختر بی‌دفاع اراکی +فیلم

0

ساتین نیوز: ویدیویی از لحظه حمله سارقانی که بدون داشتن رحمی به خانمی حمله‌ور می‌شوند و به زور اقدام به سرقت طلاهای او می‌کنند را ببینید.

به گزارش سایت خبری ساتین نیوز به نقل از رکنا، در چند روز اخیر کلیپی در فضای مجازی در استان مرکزی دست به دست می شود که در آن دو نفر با ورود به یک آموزشگاه رانندگی در اراک به زور اقدام به سرقت طلاجات بانویی که در این آموزشگاه حضور دارد می کنند.

در این کلیپ دو نفر پس از ورود به این آموزشگاه از تنها بودن این بانو که از کارکنان آموزشگاه رانندگی است استفاده کرده و یکی از این دو نفر جلو دهان و دست بانوی کارمند آموزشگاه گرفته و دیگری اقدام به بریدن و درآوردن طلاهای وی می کند.

به دنبال انتشار گسترده این تصاویر در فضای مجازی و واکنش افکار عمومی به چنین اقدامی در اراک پلیس استان مرکزی به آن واکنش نشان داده و از دستگیری یکی از عوامل این سرقت خبر داده است.

معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی استان مرکزی با اشاره به اقدامات پلیس در برخورد و دستگیری سارقان اظهار داشت: به دنبال انتشار کلیپی در فضای مجازی با عنوان سرقت از یکی از آموزشگاه های رانندگی در اراک با ورود فوری پلیس به موضوع یکی از مظنونان این سرقت که از افراد غیربومی است شناسایی و دستگیر شد.

سرهنگ محمود خلجی افزود: تلاش برای دستگیری همدستان وی ادامه دارد و به محض دستگیری همدستان و عوامل این سرقت اطلاع رسانی درباره اقدام پلیس و برخورد با این سارقان اطلاع رسانی خواهد شد.

جزئیات کشف جسد مادر شوهر در کمد

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ