ژاوی گفت پرسپولیس بهترین تیم ایران است/ پوشیدن پیراهن پرسپولیس حتی در یک بازی هم غرورانگیز است

0

پرسپولیس

مهدی یکتا؛ دیداری که با برتری ۲ بر صفر پرسپولیسی‌ها در روزی رقم خورد که شاگردان یحیی گل محمدی مثل همیشه نبودند و ذوبی‌ها نمایش بهتری ارائه کردند.

امید عالیشاه یکی از خوب‌های پرسپولیس در این بازی بود. بازیکنی که آزادانه این اختیار عمل را داشت که به همه جای زمین سرک بکشد و…

دقایقی پس از پایان این دیدار تلفنی با شماره ۲ پرسپولیس گفت و گو کردیم؛

تبریک می گوییم به آمار ۲۰۰ بازی با پیراهن پرسپولیس رسیدی. در این رابطه احساس شخصی خودت چیست؟

 در یکی دو جمله نمی توانم احساس خودم را بگویم. پوشیدن پیراهن پرسپولیس حتی در یک بازی هم غرورانگیز است اما ۲۰۰ بازی یعنی غرور و افتخار… خدا را شکر می کنم و امیدوارم این بازی‌ها تداوم داشته باشد.

پس از حالا ۳۰۰ بازی درپرسپولیس را نشانه می روی دیگر؟

ببینید موفقیت، بازی، قهرمانی یا گلزنی و پاس گل دادن در پرسپولیس همه همه محصول همکاری تیمی و گروهی است. همبازیانم به من کمک کرده اند این آمار به ثبت برسد و بعد از بازی با ذوب آهن هم گفتم که اصلا به آمار فردی و انفرادی فکر نمی کنم. مهم موفقیت و قهرمانی پرسپولیس است و خوشحالم در این تیم بزرگ و پرافتخار توپ می زنم.

ذوبی ها روی صحنه پنالتی شما خیلی بحث کردند. تو بعد از بازی گفتی که درست صحنه را ندیدی اما یک خطای پنالتی روی مهدی ترابی نادیده گرفته شده است. الان هم همان نظر را داری؟

من بعد خلاصه بازی و صحنه خطای مدافع ذوب آهن روی عیسی (آل کثیر) را دیدم. با پای راست، پای عیسی را زد و صد درصد پنالتی بود. البته کارشناسان داوری هم اغلب گفته اند پنالتی بوده است.

یکسری صحبت‌ها در هفته های اخیر به ویژه از سوی رقیبان شما مطرح شده که…

بعضی صحبت ها اصلا ارزش جواب دادن ندارد. وقتی ژاوی سرمربی بارسا در مصاحبه خودش می گوید پرسپولیس بهترین تیم ایران است و پرشورترین تیمی که در آسیا جلوی آن بازی کردم این تیم بوده دیگر بحثی باقی نمی ماند. همین جواب سئوال برخی آقایان است که فوتبالی نیستند چون این صحبت‌ها اصلا فوتبالی نیست و ما هم خیلی به آن فکر نمی کنیم.

امید جان، لیگ سختی شده است. باور می کردید پیکان بتواند سپاهان را شکست دهد؟

تیم ها هر سال به هم نزدیک تر می شوند. تیم ها یکدیگر را به خوبی آنالیز می کنند و با برنامه ریزی به ویژه مقابل تیم های مدعی قرار می گیرند. البته این را بگویم که ما در پرسپولیس عادت کردیم هرگز به نتایج یا بازی های سایر تیم ها توجهی نکرده و تمام تمرکز خود را روی بازی های پرسپولیس بگذاریم. اینکه فلان تیم چه کار کرد یا بهمان تیم خیلی به ما مرتبط نیست.

 ذوب آهن اصفهان هم انصافا مقابل شما خیلی خوب و جنگنده بازی کرد؟

ذوب آهن تیم باشخصیتی است. کادرفنی خیلی خوبی هم دارد اما هرتیمی برابر پرسپولیس بازی می کند همین شرایط را دارد. همه می خواهند بهترین نمایش را مقابل قهرمان ایران به اجرا بگذارند و این امری طبیعی است.

یکی از موضوعات مهم یا سوژه اصلی این روزهای فوتبال حذف احتمالی پرسپولیس و همین طور استقلال از لیگ قهرمانان آسیاست. بعد از بازی در میسکدزون در این رابطه حرف زیادی نزدی. حالا به عنوان کاپیتان دوم پرسپولیس و یکی از بازیکنان بزرگ تر این تیم صحبتی در این زمینه داشته باشی؟

 من هم عضوی از این تیم هستم و ماشالله همه بچه های پرسپولیس بزرگ و باتجربه هستند. جواب این سئوال مشخص است و مگر می شود از شنیدن این خبر ناراحت نشد. هواداران پرسپولیس با این تیم زندگی می کنند. از بردها و موفقیت های پرسپولیس خوشحال می شوند و از ناکامی هم ناراحت. بنابراین طبیعی است این اتفاق خوشآیند نیست ولی این موضوع مربوط به مسئولان، مدیران و دست اندرکاران است. من بازیکن کاری نمی توانم انجام دهم و شنیدم اقداماتی در راه است که جلوی این اتفاق گرفته شود. امیدوارم این اتفاق تلخ نیفتد و این مشکل زودتر حل شود.

فاصله شما با صدر جدول ۳ امتیاز است و بازی بعدی هم برابر سپاهان اصفهان! این دیدار یک فینال زودهنگام نیست؟

ببینید همه بازی ها سخت است. شما می بینید بازی با ذوب آهن و پیش تر پیکان هم سخت بود. سپاهان اصفهان هم یکی از رقیبان اصلی ما برای قهرمانی است و همواره بازی های ما با این تیم سخت، دشوار و نزدیک بوده است اما انشالله تلاش می کنیم بهترین نتیجه را کسب کنیم.

اخبار فوری پرسپولیس

ژاوی گفت پرسپولیس بهترین تیم ایران است/ پوشیدن پیراهن پرسپولیس حتی در یک بازی هم غرورانگیز است

خبر ورزشی

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ