استقلال فدای پرسپولیس شد؟/ آیا این دو باشگاه واقعا حرفه‌ای هستند؟

0

پرسپولیس

غلامرضا بهروان عضو کمیته صدور مجوز حرفه‌ای در مورد اینکه  برخی مدعی هستند که باشگاه استقلال فدای پرسپولیس شد و اگر کمیته بدوی پرسپولیس را حذف می‌کرد دیگر استقلال در لیگ قهرمانان آسیا بدون مشکل حضور داشت، گفت: تا جایی که من عضو این کمیته هستم و اطلاع دارم این مساله درست نیست و هر دو باشگاه استقلال و پرسپولیس برای حضور در لیگ قهرمانان آسیا مشکل داشتند و دارند.

مساله اصلی مالکیت دولتی این دو باشگاه است و عدم رعایت الزامات حرفه‌ای سازی فاکتورهایی مانند خصوصی سازی، نداشتن بدهی چه مالیاتی چه بدهی به اشخاص و…که هیچ کدام آنها از گذشته تا به امروز انجام نشده است.

تا ساعت ۱۲ ظهر به وقت مالزی روز دوشنبه فرصت هست و باید تیمی قوی متشکل از وزیر ورزش و رئیس فدراسیون برای حل مساله اعزام شوند و اقدام کنند و به دیدار شیخ سلمان رئیس کنفدراسیون فوتبال آسیا بروند.

وی در مورد اینکه وقتی AFC در تعطیلات آخر سال میلادی به سر می‌برد مدیران فوتبال و ورزش ما آیا باید به محل اقامت شیخ سلمان بروند؟ گفت: بله به محل سکونت او بروند یا حتی به بحرین یا مالزی بروند و برای حفظ این دو باشگاه در آسیا تلاش کنند.

در جلسه روز جمعه هم من به جناب عزیزی خادم رئیس محترم فدراسیون فوتبال گفتم قوی بروید. حتی با رغبتی از مدیران وزارت ورزش بروید.

اخبار فوری پرسپولیس

استقلال فدای پرسپولیس شد؟/ آیا این دو باشگاه واقعا حرفه‌ای هستند؟

خبر ورزشی

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ