۲ سال زندگی مخفیانه با جسد پدر

0

ساتین نیوز: دو برادر در ژاپن که جسد پدرشان را در خانه نگهداری می‌کردند توسط پلیس بازداشت شدند.

به گزارش سایت خبری ساتین نیوز به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان، پلیس ژاپن دو برادر را که جسد پدرشان را به مدت ۲ سال در خانه نگهداری می کردند بازداشت کرد. این دو برادر برای دریافت حقوق بازنشستگی پدر خود اقدام به نگهداری جنازه وی کرده بودند. این دو که بیکار بودند از دسامبر ۲۰۱۹ با جسد پدرشان در خانه ای در شهر «آکاشی» در جنوب استان هیوگو زندگی می کردند.

ماموران پلیس روز چهارشنبه پس از حضور در خانه این دو جسد پدرشان را در طبقه اول پیدا کردند. «کازیهیتو یامادا» ۴۹ ساله و برادرش «تاکوهیتا» ۴۲ ساله پدرشان را که ۸۰ سال داشت ۲ سال پیش از دست داده بودند. این دو به جای گزارش مرگ پدر خود به مسئولان محلی تصمیم گرفتند با مخفی کردن این اتفاق، از حقوق بازنشستگی وی استفاده کنند. در همین حال طبق گزارش ژاپن تودی، جسد این مرد در تمام این مدت در داخل خانه بود.

این حادثه پس از آن روشن شد که تیمی از مسئولان اداره بهزیستی برای بررسی سلامت مرد سالمند در منزل وی حاضر شدند. این در حالی بود که پیشتر بار ها پسران وی با بهانه های مختلف از ورود این افراد به داخل خانه جلوگیری می کردند. پس از آنکه مسئولان محلی به اظهارات پسران متوفی مشکوک شدند به همراه پلیس درخواست بازدید از وی را مطرح کردند.

پلیس و کارمندان بهزیستی پس از ورود به داخل خانه جسد مومیایی شده مرد سالخورده را در داخل خانه پیدا کردند. در حین تحقیقات این دو برادر اعلام کردند که برای تامین مخارج خود نیاز به حقوق بازنشستگی پدرشان داشتند.

گفتنی است؛ پلیس ژاپن با بازداشت این دو برادر سرگرم تحقیقات در مورد این پرونده است.

بازداشت رئیس اداره تعاون شهریار

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ