چهار جواهر آکادمی رئال مادرید که در سال ۲۰۲۲ می توانند شکوفا شوند

0

رئال مادرید نیوز : رئال مادرید سالهاست که نتوانسته محصولی از آکادمی را به تیم بزرگسالان برساند. آخرین نفرات ناچو، کارواخال و لوکاس بوده اند. در  فصل گذشته به نظر می رسید که میگل گوتیرز و بلانکو قرار است که جایشان را در تیم تثبیت کنند اما درخشش مندی و خرید کاماوینگا کار را برایشان سخت کرد. برای سال ۲۰۲۲ اما کدام محصولات آکادمی می توانند شکوفا شوند؟

پیتر فدریکو: اولین بازی لالیگایی خود را مقابل بیلبائو داشت. در غیاب آسنسیو، رودریگو و بیل بالاخره به او فرتص رسید که بازیکن. بازیکنی تکنیکی و سرعتی است که با شهامت بازی می کند و نقش موثری دارد. قطعا در کوپا می تواند فرصت بیشتری در ترکیب رئال داشته باشد و بدرخشد.

رافا مارین: در این فصل در کاستیا رشد فوق العاده ای داشته است. مدافع میانی قدرتمندی است که ۱۹۱ سانتی متر قد دارد، سریع است و دید بازی خوبی دارد. او به یکی از مهمترین بازیکنان آکادمی رئال در پست دفاع میانی تبدیل شده است. رافا حتی در صورت رفتن وایخو می تواند به حضور در تیم بزرگسالان امیدوار باشد.

برونو ایگلسیاس: آلوارو بنیتو بازیکن اسبق رئال گفته بود که سبک بازیش به کاکا شباهت دارد. برونو در سال ۲۰۰۳ در سالامانکا متولد شده و در تیم جوانان رئال توپ می زند. یکی از گزینه هایی است که می تواند در تیم بزرگسالان بازی کند. در تابستان در یوروی زیر ۱۹ سال حضور خواهد داشت و می تواند بدرخشد.

جولن جون گررو: پسر اسطوره بیلبائو است که پیشرفت فوق العاده ای دارد. یک هافبک هجومی سرحال و باهوش است که پای چپ بی نظیری دارد و بسیار هم گلزن است.

ساعت بازی رئال مادرید امشب اخبار رئال مادرید

چهار جواهر آکادمی رئال مادرید که در سال ۲۰۲۲ می توانند شکوفا شوند

منبع : مرجع خبری رئال مادرید

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ