یک بازی خاص برای سرمربی پرسپولیس/ اگر امیری؛ ترابی و آل کثیر آماده باشند…

0

پرسپولیس

سرمربی پرسپولیس خوب می‌داند که بازی با سپاهان یکی از آن بازی‌هایی است که خیلی بیشتر از سه امتیاز دارد و می‌تواند تعیین کننده آینده پرسپولیس در لیگ برتر باشد.  سپاهانی‌ها در شهری میزبان پرسپولیس هستند که شاگردان یحیی گل محمدی دو سال پیاپی آنجا به آلومینیوم اراک باخته اند و به همین دلیل کار برای پرسپولیس اصلاً راحت نیست. در جدول رده‌بندی هم پرسپولیس و سپاهان هم‌امتیاز هستند و هیچ کدام نمی‌خواهند فاصله آنها با استقلال بیشتر شود البته استقلال هم این هفته بازی سختی با فولاد خوزستان در تهران دارد اما اگر این بازی را ببرد و بازی پرسپولیس و سپاهان مساوی شود، بهترین اتفاق برای فرهاد مجیدی و استقلالی‌ها رخ می‌دهد.

 در دیدار پرسپولیس و سپاهان شاهد تقابل شهریار مغانلو با تیم سابقش هم خواهیم بود جدالی که فوق‌العاده تعیین‌کننده است. البته نفراتی چون سید جلال حسینی و سعید آقایی هم مقابل تیم سابق خود قرار می‌گیرند اما آنچه مسلم است در این دیدار علاوه بر اینکه مربیان نقش ویژه‌ای دارند، مهره‌ها هم تعیین کننده هستند و گل محمدی خوب می‌داند که اگر امثال امیری، ترابی و آل‌کثیر آماده باشند، تیمش در اراک شانس کسب یک پیروزی بزرگ را دارد.

آن چه مسلم است این بازی برای سرمربی پرسپولیس یک بازی خاص محسوب می‌شود. دیداری که حتی مساوی هم به کار پرسپولیس و گل محمدی نمی‌آید.

اخبار فوری پرسپولیس

یک بازی خاص برای سرمربی پرسپولیس/ اگر امیری؛ ترابی و آل کثیر آماده باشند…

خبر ورزشی

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ