برنامه بارسلونا با توصیه دکتر پرونا در مورد مصدومیت پدری و فاتی بهم ریخت !

0

اختصاصی بارسا نیوز – هفته گذشته رسانه های نزدیک به باشگاه از بازگشت پدری و فاتی در بازی با مایورکا خبر دادند اما این تاریخ ممکن است تغییر کند .

 

پدری گونزالس و آنسو فاتی در مراحل پایانی ریکاوری برای بازگشت به میادین هستند اما به گفته روزنامه آرا , بازیکن اهل جزایر قناری زودتر برمیگردد .

 

در واقع دکتر ریکارو پرونا رئیس جدید کادر پزشکی بارسلونا توصیه کرده که باید با احتیاط بیشتری پیش رفت .

 

ژاوی میخواهد سال جدید را با اعتماد به نفس بیشتری شروع کند و این مربی ۴۱ ساله در انتظار اعلام انتقال فران تورس و بازگشت مصدومان است که به عقیده او میتوانند نقش اصلی را در برنامه هایش داشته باشند .

 

در واقع آنسو فاتی , پدری و ممفیس دپای همگی در کریسمس به سختی تلاش میکنند تا آماده بازی شوند . در مورد بریت ویت با توجه به اینکه تحت عمل جراحی قرار گرفته هنوز تاریخ بازگشت مشخص نیست و همچنین روبرتو نیز به تازگی عمل شده است .

 

آنسو فاتی و پدری هنوز زیر نظر ژاوی بازی نکرده اند اما در روزهای گذشته هر دو بازیکن در شبکه های اجتماعی نشان دادند که سخت در تلاش برای بازگشت هستند .

 

بارسلونا در ژانویه باید ۹ بازی انجام دهد ( اگر به فینال سوپرکاپ برسد ) و همین مساله اهمیت بازگشت مصدومان را نشان میدهد .

 

در مورد ممفیس دپای که برابر بایرن مونیخ مصدوم شد نیز انتظار میرود او به الکلاسیکوی نیمه نهایی سوپرکاپ برسد هرچند روزنامه آرا گفته پدری از بقیه مصدومان زودتر برمیگردد و از سه شنبه در تمرینات گروهی شرکت خواهد کرد .

 

برنامه دکتر پرونا چیست ؟


برنامه او این است که پدری به بازی مایورکا در تاریخ ۲ ژانویه یا لینارس در تاریخ ۵ ژانویه دعوت شود . اما در مورد آنسو احتیاط بیشتری را توصیه میکند .

 

در واقع فاتی میخواست در بازی برگشت مقابل بایرن مونیخ حضور داشته باشد اما دکتر پرونا خواستار آرامش شد زیرا احتمال تکرار مصدومیت وجود داشت . باشگاه نیز هنوز مصدومیت تقریبا ۱ ساله او فراموش نکرده است . بنابراین آنها تلاش میکنند فاتی تا الکلاسیکو آماده باشد اما باز هم تضمینی در مورد حضورش در این بازی نیست .

 

دکتر پرونا به فاتی توصیه کرده که در مورد زمان بازگشت به میادین با سرش فکر کند نه با قلبش !

بازی امشب بارسلونا ساعت چند است اخبار بارسلونا

برنامه بارسلونا با توصیه دکتر پرونا در مورد مصدومیت پدری و فاتی بهم ریخت !

منبع : بارسلونا نیوز

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ