رضاوند، امیدوار به بازگشت به ترکیب اصلی استقلال

0

پایگاه خبری ساتین- آرش رضاوند امیدوار است بعد از ۴ بازی به ترکیب اصلی استقلال بازگردد.

به گزارش ساتین، هافبک میانی تیم استقلال در لیگ بیست و یکم شرایط چنان خوبی را تجربه نمی کند و یکی از بازیکنانی است که سوژه بیشترین انتقادها در فضای مجازی شده است.

او بعد از بازی هفته هفتم برابر صنعت نفت، در ۴ بازی آخر استقلال به دلیل مصدومیت و البته تشخیص فرهاد مجیدی در ترکیب اصلی تیمش قرار نگرفته و امیدوار است بتواند مجیدی را راضی کند که در بازی چهارشنبه مقابل فولاد از او در ترکیب اصلی استفاده کند.

رضاوند در جریان بازی استقلال مقابل شهرخودرو در مشهد  با اتفاق عجیبی روبه رو شد و تعدادی از هواداران منتسب به استقلال، جلوی اتوبوس این تیم با شعارهایشان خواهان بازی نکردن رضاوند شدند! هر چند که مجیدی اعتقاد ویژه‌ای به این بازیکن دارد و برایش مهم نیست در فضای مجازی چه چیزی درباره رضاوند می‌گویند.

سرمربی استقلال در نشست خبری قبل از بازی با شهرخودرو در واکنش به هجمه‌ها علیه رضاوند گفته بود:” اصلاً نه به فضای مجازی کار دارم و نه برای من مهم است. من و کادر فنی از بازیکنی که آماده باشد، استفاده می‌کنیم. برای ما فرقی نمی‌کند کدام بازیکن است. مطمئن باشید تمرینات را می‌بینیم و بازیکنان را هر روز نگاه می‌کنیم. اعضای کادر فنی بهترین کسانی هستند که تصمیم می‌گیرند چه کسی بازی کند یا نکند. ما تمرکزمان را روی این مسائل حاشیه‌ای نمی‌گذاریم.”

۹۶۹۷

اخبار استقلال تهران (آخرین و جدیدترین خبرها)

رضاوند، امیدوار به بازگشت به ترکیب اصلی استقلال

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ