مارکا: خبری از خرید زمستانی نیست اما شاید برخی مازادها بروند

0

رئال مادرید نیوز : خوزه فلیکس دیاز خبرنگار نزدیک به پرز در گزارشی به لیست خروجی رئال مادرید اشاره کرده است و به بازیکنانی اشاره کرده که احتمال جدا شدنشان در نقل و انتقالات زمستانی وجود دارد.

به طور مثال بیل و ایسکو دو بازیکنی هستند که فقط شش ماه از قراردادشان مانده و آنچلوتی به آنها اعتقادی ندارد و می توانند جدا شوند هر چند که هیچ کدامشان مذاکره ای برای جدایی نداشته اند و به نظر می رسد که هر دو منتظر تابستان هستند تا با تمام قرارداد جدا شوند. مارسلو هم فقط شش ماه دیگر قرارداد دارد اما باشگاه ترجیح می دهد که به واسطه تجربه اش به او احترام بگذارد. ماریانو دیاز، یوویچ و هازارد به نظر می رسد که سعی کرده اند که شرایطشان را در هفته های اخیر عوض کنند اما آنها هم مثل اودریوزولا و اودگارد اگر پیشنهاد خوبی داشته باشند، می روند.

رئال می داند که وقتی برخی از یاین بازیکنان در تابستان گامی برای جدایی نداشتند، در زمستان هم بعید است که شرایط برایشان عوض شود.رئال با مدیریت پرز اهل خرید زمستانی نیست اما مشکلی با فروش زمستانی ندارد. آدبایور یکی از معدود خریدهای زمستانی رئال در سالهای اخیر بود. لوکاس سیلوا که در دوره اول آنچلوتی خریده شد، یک خرید زمستانی فاجعه بود. کپا در یک قدمی رئال بود اما زیدان جلوی انتقالش را گرفت و رینیر نیز در زمستان ۲۰۲۰ به رئال آمد که هنوز در تیم بزرگسالان بازی نکرده است.

رئال البته می تواند در زمستان برای خرید بازیکنانی نظیر امباپه و هالند برای فصل بعد تلاش کند چرا که آنها نیز شش ماه دیگر با باشگاه هایشان قرارداد دارند.

ساعت بازی رئال مادرید امشب اخبار رئال مادرید

مارکا: خبری از خرید زمستانی نیست اما شاید برخی مازادها بروند

منبع : مرجع خبری رئال مادرید

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ