چشمی جانشین این بازیکن می شود؟ (عکس)

0

پایگاه خبری ساتین- در صورتی که حسین مرادمند در یکی از دیدارهای بعدی استقلال کارت زرد دریافت کند، محروم می شود.

به گزارش ساتین و به نقل از ورزش سه، استقلال ۳ دیدار سخت را به صورت متوالی پیش رو دارد و به همین دلیل فرهاد مجیدی قصد ندارد از فرصت های ممکن برای تمرین و آماده سازی تیمش به راحتی عبور کند. فولاد، آلومینیوم و مس رفسنجان سه حریف هفته های آینده شاگردان مجیدی هستند و خطراتی مانند محرومیت و مصدومیت نیز در کمین آبی هاست.

 یکی از بازیکنانی که شرایط ویژه ای دارد، حسین مرادمند است. مدافعی که در این فصل ۹ بار به میدان رفته و آمار عجیب ۶ کارت زرد را از خودش به جا گذاشته است. او محرومیت ۴ کارته شدنش را در دیدار با گل گهر پشت سر گذاشت ولی در بازگشت دوباره، برابر سپاهان و پدیده اخطار گرفت و اکنون ۲ کارته محسوب می شود.

اخبار استقلال تهران (آخرین و جدیدترین خبرها)

طبق قوانین لیگ برتر، هر بازیکنی در مرتبه اول با ۴ کارت زرد محروم می شود و در دفعات بعد با دریافت ۳ اخطار حق حضور در بازی بعدی تیمش را نخواهد داشت، در نتیجه محرومیت در کمین این بازیکن است و او اگر در بازی با فولاد کارتی دریافت کند مقابل آلومینیوم و یا اگر در اراک اخطار بگیرد در تقابل با مس محروم خواهد شد.

 این مسئله سبب شده تا فرهاد مجیدی در صورت نیاز به فکر جایگزین احتمالی برای مرادمند باشد. علاوه بر اینکه دانشگر و آقاسی می توانند در کنار یزدانی جای خالی مرادمند را پر کنند، روزبه چشمی نیز دیگر بازیکنی است که توانایی بازی در پست مدافع را دارد و اگر کادرفنی صلاح بداند، از این بازیکن بهره خواهد برد.

اخبار استقلال تهران (آخرین و جدیدترین خبرها)

 روزبه در دیدار برابر صنعت نفت در کنار یزدانی و مرادمند خط دفاعی تیمش را تشکیل داد و عملکرد خوبی را نیز ارائه کرد. بازیکن چند پسته ای که گوش به فرمان دستورات کادرفنی است تا برای استقلال به زمین آمده و مثمر ثمر باشد. حالا این بازیکن که در تمرینات نیز آماده نشان داده، علاوه بر حضور در خط میانی، می تواند در صورتی که لازم باشد به خط دفاعی اضافه شده و برای استقلال به میدان برود.

 شماره ۶ آبی ها علاوه بر بازی با صنعت نفت، در شهرآورد پایتخت نیز از ابتدا در ترکیب استقلال قرار گرفت و در آن مسابقه نیز در خط میانی وظایفش را به نحو احسن انجام داد و حالا در انتظار یک اعتماد دیگر از سوی کادرفنی است تا توانایی هایش را برای استقلال به نمایش بگذارد.

۴۱۵۴

اخبار استقلال تهران (آخرین و جدیدترین خبرها)

چشمی جانشین این بازیکن می شود؟ (عکس)

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ