بیوگرافی فروغ عباسی +عکس و پیج اینستاگرام

0

فروغ عباسی کیست چند سال سن دارد و اهل کجاست

فروغ عباسی متولد ۲۴ شهریور ۱۳۷۲ در شیراز (وزن : ۶۰ کیلوگرم) عضو اسبق تیم‌های ملی دوچرخه سواری (جاده و سرعت) و سنگنوردی و یکی از اعضای تیم ملی ایران در بازی‌های المپیک زمستانی ۲۰۱۴ و المپیک زمستانی ۲۰۱۸ در رشتهٔ اسکی آلپاین و نخستین بانوی ایرانی که در دو دوره المپیک زمستانی شرکت کرده‌است.

فروغ عباسی در دوره بیست و دوم بازی‌های المپیک زمستانی در سوچی روسیه به عنوان چهل و هشتم دست یافته بود. . ” به نسبت المپیک سوچی، سطح مسابقات کره جنوبی از هر نظر پایین تر بود / رکورد خودم را در این بازی‌ها ۱۱ ثانیه بهبود بخشیدم که از این اتفاق بسیار راضی بودم / وضعیت آب و هوایی سختی در کره جنوبی برقرار بود به طوریکه نخستین رقابتم لغو شد / خوبی حضور در المپیک برای کشورمان این است که در کنار برترین‌های جهان حضور داریم و از تجربیات آنها استفاده می‌کنیم ” .

ورزشکاران زن ایرانی همسر فروغ عباسی فروغ عباسی کیست اسکی زنان

فروغ عباسی نماینده ایران در بیست و سومین دوره االمپیک زمستانی ۲۰۱۸ پیونگ یانگ کره جنوبی در پایان با زمان دو دقیقه و چهار ثانیه و شش صدم ثانیه به عنوان چهل و نهم دست یافت.

تحصیلات و مدرک تحصیلی

فارغ التحصیل لیسانس رشته تربیت بدنی از دانشگاه شهید بهشتی تهران می باشد که از قهرمانی سنگ نوردی به دوچرخه سواری و در نهایت اسکی روی برف رسید

بعد از دو تجربه حضور در المپیک اسکی آلپاین حالا وارد عرصه نوازندگی کاخن شده و تجربه بازیگری هم دارد

ازدواج و همسر

فروغ عباسی هنوز ازدواج نکرده و مجرد است

آدرس پیج اینستاگرام

foroughabbasi1

ساتین

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ