مقصر اصلی حادثه ی انفجار واحد مسکونی در تبریز کیست؟

0

علت اصلی انفجار و کشته شدن فرزند من نشت گاز از علمک است و اداره ی گاز مقصر اصلی است زیرا روزی چندین بار من با ادره ی گاز تماس می گرفتم ولی پاسخی دریافت نمیکردم .

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری ساتین نیوز :علیرضا مندری پدر مرحوم معراج مَندری از کشته شدگان حادثه ی انفجار ساختمان ، در عباسی تبریز گفت: من در این ساختمان مستاجر بودم و مغازه ی گلدوزی در کنار ساختمان داشتم که با ریزش این ساختمان همه ی دارایی خودم از جمله فرزند دلبندم ، دستگاه گلدوزی ام و یک دستگاه خودروی پراید که تنها سرمایه ام بودند را از دست دادم ؛ علت اصلی ریزش این ساختمان انفجار علمک گاز بود زیرا این علمک مدتی بود نشت داشت و من هر روز با اداره ی گاز تماس می گرفتم و گزارش می دادم ولی پاسخی دریافت نمیکردم و بعد از تلاش بسیار اداره ی گاز ماموری را می فرستاد و به مدت پنج دقیقه دستکاری میکرد و در جواب می گفت مشکل بر طرف شد در صورتی که همچنان نشت گاز جریان داشت .وی افزود:اگر ساختمان منفجر نمیشد ما از شدت نشت گاز مسموم می شدیم .

مندری در ادامه ی سخنان خود به خبرنگار ساتین نیوز گفت : مسئولین شهرداری حین ساخت و ساز ساختمان ها کجا بودند؟ چرا به این ساختمان های غیرقانونی و ناامن مجوز ساخت دادند و دخالت نکردند ؟ و جان انسان های بیچاره ای مثل ما را به خطر انداخته اند ؟

او همچنین ادامه داد که هیچ مسئولی جویای حال ما تا به حال نشده حتی برخی مسئولین شهری و استانی آمدند ، عکس یادگاری گرفتند و رفتند حتی تسلیت هم نگفتند و جویای احوال بنده و دیگر اهالی آسیب دیده نشدند و نپرسیدند مشکل شما چیست؟.

مندری در پایان گفت: من از مسئولین و مردم انتظار دارم حمایت کنند و ما را از این فلاکت نجات دهند من ۴۰ سال زحمت کشیدم زندگی ساختم و پس از ۱۴ سال صاحب فرزند پسر شدم اما یک روزه همه ی آن ها را باختم و کاش مسئولین به فکر ما مردم بی بضاعت باشند.

جزئیات انفجار ساختمان ۵ طبقه در تبریز به روایت روح الله دهقان نژاد

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ