تصویر | اتفاقات عجیب در تعیین داوران دیدارهای حساس استقلال و پرسپولیس / این ۲ داور چطور انتخاب شدند؟

0

پرسپولیس

پرسپولیس و سپاهان در حالی باید در اراک به مصاف هم بروند که کمیته داوران فدراسیون فوتبال نام وحید کاظمی را به عنوان داور این دیدار اعلام کرده است. این در حالی است که یکی از جنجالی ترین صحنه های داوری دیدارهای دو تیم با قضاوت او اتفاق افتاده است. در نیمه نهایی جام حذفی دو سال پش پرسپولیس در اصفهان به مصاف سپاهان امیر قلعه نویی رفت. در آن دیدار که به وقت های اضافه کشیده شد وحید کاظمی به عنوان داور ۱۸ قدم در دقیقه ۱۱۴ روی یک ضربه کرنر و در میان بهت بازیکنان پرسپولیس برای سپاهان اعلام پنالتی کرد. 

اخبار فوری پرسپولیس

پنالتی ای که با تایید زاهدی فر که داور وسط بود همراه شد تا محسن ربیع خواه که به زعم داور مرتکب این خطای پنالتی شده بود ناباورانه نظاره گر تصمیم تیم داوری باشد. هر چند در نهایت کیانی، کاپیتان سپاهان این ضربه پنالتی را به شکل عجیبی از دست داد اما این صحنه مشکوک هنوز در ذهن هوادار پرسپولیس باقی مانده است.

با توجه به حساسیت دیدار پرسولیس و سپاهان در هفته دوازدهم لیگ برتر و با سابقه ای که از دیدار های این دو تیم وجود دارد به نظر می رسد کمیته داوران می توانست انتخاب بهتری برای این دیدار داشته باشد.

پیش از این البته این اتفاق در خصوص بازی استقلال هم افتاده بود. در بازی استقلال و نفت آبادان هم اکبریان قضاوت بازی را بر عهده داشت. داوری که قضاوت او در دو فصل پیش و بازی استقلال برابر نفت آبادان جنجال زیادی به پا کرد. چرا که او گل سالم روح الله باقری را اوت اعلام کرد که همان صحنه سرنوشت بازی را تغییر داد.

به نظر می رسد کمیته داوران می تواند دست کم برخی از حساسیت ها در خصوص بازی های خاص را رعایت کند. شاید وحید کاظمی در دیدار پیش رو قضاوت بی نقصی داته باشد اما هجمه های وارده به داوران در فضای مجازی می تواند برای بازیکنان دهنیت ایجاد کند.

اخبار فوری پرسپولیس

تصویر | اتفاقات عجیب در تعیین داوران دیدارهای حساس استقلال و پرسپولیس / این ۲ داور چطور انتخاب شدند؟

خبر ورزشی

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ