رفیق علی دایی از شانس مدیرعاملی پرسپولیس کنار رفت

0

پرسپولیس

پرسپولیس مدت‌هاست به شکل سرپرست موقت مدیرعاملی مدیریت می‌شود و این در حالیست که هواداران و اعضای این باشگاه بارها نسبت به این موضوع موضع‌گیری کرده و خواهان مشخص شدن تکلیف مدیرعاملی پرسپولیس شده‌اند.

با این حال عملکرد قابل دفاع مجید صدری در سمت سرپرستی نیز باعث شده تا روز گذشته نیز بازیکنان و کادرفنی این باشگاه به حمایت از وی پرداخته و درخواست خود از حمید سجادی وزیر ورزش را در زمینه ادامه همکاری با صدری به صورت رسمی را اعلام کنند.

این در حالیست که طی روزهای اخیر شایعات زیادی درباره گزینه های مدیرعاملی پرسپولیس شکل گرفته بود که یکی از افراد نام برده شده رضا درویش مدیرعامل اسبق سایپا بود. درویش که خروج نامش به عنوان گزینه مدیرعاملی پرسپولیس با واکنش و هجمه تندی در فضای مجازی و از سوی هواداران این تیم دنبال شده بود، اکنون اما با اعلام منابع خبری از بین گزینه‌ها خارج شده است.

باید دید وزارت ورزش در روزهایی که یکی از چالش‌های اصلی دو باشگاه استقلال و پرسپولیس مربوط به حذف از لیگ قهرمانان آسیا است، چه تصمیمی در خصوص آینده مدیریت باشگاه پرسپولیس خواهد گرفت. البته بحث جدید در این زمینه واگذاری باشگاه پرسپولیس به وزارت اقتصاد و دارایی است. باید دید با واگذاری این باشگاه به وزارتخانه جدید، آیا وظیفه انتخاب مدیرعامل آن نیز به این وزارتخانه سپرده خواهد شد یا تصمیم دیگری گرفته خواهد شد.

اخبار فوری پرسپولیس

رفیق علی دایی از شانس مدیرعاملی پرسپولیس کنار رفت

خبر ورزشی

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ