سال خارق العاده میلیتائو؛ تبدیل شدن به مرد کلیدی رئال مادرید

0

رئال مادرید نیوز : سال ۲۰۲۱ را می توان سال شکوفایی ادر میلیتائو در رئال مادرید دانست. شرایط برای مدافع برزیلی نسبت به یک سال پیش کاملا متفاوت است. ادر حالا یکی از بازیکنان مهم و کلیدی رئال است و باشگاه روی تمدید قراردادش کار می کند.

زندگی میلیتائو در روز ۱۳ فروردین عوض شد. نبود راموس درها را به روی حضورش در ترکیب باز کرد و بعد از آن کاملا شرایط برایش عوض شد. میلیتائو تا قبل از آن بازی فقط ۲۶ بازی در رئال انجام داده بود اما در هفت ماه اخیر در ۳۹ تا از ۴۰ بازی رئال حضور داشته که حاصلش ۲۷ برد، ۹ تساوی و فقط سه شکست بوده است.

میلیتائو در مقطع پایانی فصل قبل ۱۵ بازی در رئال داشت که حاصلش ۹ برد، پنج تساوی و یک شکست بود. او در فصل جاری نیز زوج منسجمی را با آلابا تشکیل داده است. این دو کنار هم در ۱۹ تا از ۲۵ بازی حضور داشته اند که حاصلش ۱۵ برد، سه تساوی و فقط یک شکست مقابل شریف بوده است. آنها یازده کلین شیت کنار هم داشتند و تیم در حضورشان فقط ۹ گل دریافت کرد و فقط و فقط ۶۷ دقیقه از حریفان عقب بود. میلیتائو در حال حاضر نه تنها از نظر فنی بلکه از نظر شخصیتی هم در رئال نقش مهمی داشته است و به طور مثال در صحنه درگیریش با بارلا در بازی رئال و اینتر، هواداران به تشویقش پرداختند چرا که در ان بازی شخصیت محکم و جدی خود را نشان داد.

ساعت بازی رئال مادرید امشب اخبار رئال مادرید

سال خارق العاده میلیتائو؛ تبدیل شدن به مرد کلیدی رئال مادرید

منبع : مرجع خبری رئال مادرید

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ