سؤال مهم هواداران از گل محمدی/ چطور نیمی از زمان را از دست می‌دهی؟

0

پرسپولیس

پرسپولیس تقریباً در تمام بازی‌های این فصل در نیمه اول نمایش ضعیفی  ارائه داده و به‌نوعی نیمی از زمان بازی را به‌راحتی از دست داده است. تنها مسابقه‌ای که پرسپولیس در نیمه نخست چهره درخشانی ارائه داد بازی با تیم هوادار بود که در آن مسابقه هم باوجود داشتن چند موقعیت عالی، پرسپولیس با نتیجه تساوی به رختکن رفت.

پرسپولیس در بازی با ذوب‌آهن هم نیمه نخست را به‌راحتی از دست داد و هرگز نتوانست به ریتم دلخواه خود دست یابد. تیم یحیی که همواره سعی دارد با حوصله فراوان کنترل بازی را در دست بگیرد و بازی مالکانه خود را به حریف دیکته کند، با وجود داشتن توپ، در نیمه‌های نخست در ایجاد موقعیت و البته گلزنی ناموفق بود. در بازی مقابل ذوب آهن هم این موضوع به چشم آمد و  با توجه به اینکه نمی‌شد در این نیمه تعویضی انجام داد یا حداقل اینکه عرف نیست در نیمه نخست به‌خاطر شکل بازی تعویضی انجام شود. در نیمه دوم یحیی جای دو هافبک راست و چپش را تغییر داد که باز هم تغییری ایجاد نشد.

بعد از بازی ذوب‌آهن این سؤال برای دوستداران پرسپولیس ایجاد شده که چرا این تیم در هر مسابقه نیمه اول را به‌راحتی از دست می‌دهد و چرا دیر راه می‌افتد؟ آیا آنالیز درستی از حریف وجود ندارد یا حریف آنالیز دقیق‌تری داشته است ؟ آیا تیم به‌لحاظ ذهنی و تمرکز مشکل دارد یا مسئله دیگری در میان است؟ اینها پرسش‌هایی هستند که کادر فنی پرسپولیس بهتر از هر کسی می‌تواند به آن جواب دهد اما وقتی غیر از یک بازی، تیم در تمام بازی‌های دیگر نیمه اول بد بوده و در نیمه دوم با صحبت‌های مربیان و تغییرات‌شان تکان خورده باید برای این تیم نگران شد چراکه مشخص است این پرسپولیس در فاز حمله و راه‌های خلق موقعیت نتوانسته مشکلات ابتدای فصلش را حل کند.

اخبار فوری پرسپولیس

سؤال مهم هواداران از گل محمدی/ چطور نیمی از زمان را از دست می‌دهی؟

خبر ورزشی

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ