استقلال برابر فولاد؛ بدون بال راست تخصصی؟ (عکس)

0

پایگاه خبری ساتین- کوین یامگا در فاصله ۲ روز تا دیدار برابر فولاد باز هم در تمرینات استقلال حضور پیدا نکرد و وریا غفوری نیز مثل یک هفته گذشته مشغول تمرینات اختصاصی بود.

به گزارش ساتین و به نقل از ورزش سه، استقلال باید روز چهارشنبه در یکی از حساس ترین دیدارهای هفته به مصاف فولاد برود. آبی پوشان برای حفظ صدر جدول کار سختی را برابر شاگردان نکونام در پیش دارند چرا که سرمربی اهوازی ها در ۱۶ دیدار متوالی قبلی خود طعم شکست را تجربه نکرده و در کنار مجیدی و خطیبی، مربیان بدون شکست لیگ بیست و یکم به شمار می رود.

در حالیکه آبی پوشان با کسب ۳ پیروزی متوالی و روحیه بخش برابر پیکان، سپاهان و شهرخودرو در صدر جدول رده بندی ایستاده اند، با بحران عجیبی در سمت راست خود مواجه شده اند و تکلیف دو بازیکن تخصصی این تیم در این پست برای دیدار روز چهارشنبه نامشخص است.

وریا غفوری کاپیتان استقلال در دیدار برابر صنعت نفت دچار مصدومیت شد و در دیدارهای پس از آن مقابل پرسپولیس، پیکان، سپاهان، نود ارومیه و شهرخودرو غایب بوده و اکنون نیز وضعیت او برای تقابل با فولاد نامشخص است.

غفوری روز شنبه در تمرینات استقلال حضور پیدا کرد و به صورت اختصاصی مشغول فعالیت شد. او در تمرین روز گذشته که در سالن وزنه برگزار گردید غایب بود و امروز دوباره به تمرینات تیمش اضافه شد اما باز هم به صورت اختصاصی کار کرد تا بدین صورت احتمال غیبت او مقابل فولاد نیز افزایش یابد.

کاپیتان آبی ها از دوشنبه هفته قبل به تمرینات بازگشته ولی در این مدت فقط به تمرینات اختصاصی پرداخته تا مشخص شود میزان آسیب دیدگی او بیشتر از آن چیزی بود که تصور می شد. با توجه به اینکه استقلال فردا آخرین جلسه تمرینی خود را پیش از دیدار با فولاد برگزار می کند، احتمال حضور غفوری در این مسابقه بسیار کم به نظر می رسد.

اخبار استقلال تهران (آخرین و جدیدترین خبرها)

علاوه بر این، کوین یامگا بازیکن خارجی استقلال نیز در سه روز گذشته و پس از دیدار با شهرخودرو، به دلیل سرما خوردگی نتوانسته است در تمرینات تیمش حضور پیدا کند و اینگونه به نظر می رسد که این بازیکن نیز در تقابل حساس مقابل فولاد غایب خواهد بود و نمی تواند تیمش را همراهی کند.

بدین ترتیب فرهاد مجیدی با بحران عجیبی در سمت راست تیمش مواجه می شود. بازیکنی که به صورت تخصصی توانایی بازی در بال راست را داشته باشد، در دسترس کادرفنی استقلال نیست و ممکن است سبحان خاقانی در دیدار برابر فولاد از ابتدا برای تیمش به میدان برود. البته باید تا فردا و آخرین جلسه تمرینی آبی پوشان نیز منتظر ماند و دید آیا یامگا می تواند در تمرین فردا حضور پیدا کند یا خیر.

۶۶۴۱

اخبار استقلال تهران (آخرین و جدیدترین خبرها)

استقلال برابر فولاد؛ بدون بال راست تخصصی؟ (عکس)

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ