حبیبی: حذف استقلال از آسیا فاجعه است/ انگیزه‌های فولاد خیلی زیاد است

0

پایگاه خبری ساتین- پیشکسوت آبی پوشان بیان داشت: استقلال و فولاد از تیم‌های خوب این فصل هستند و قطعا برای رویارویی با هم انگیزه‌های زیادی دارند.

به گزارش ساتین و به نقل از مهر، تیم فوتبال استقلال که بعد از پیروزی بر پدیده در صدر جدول رده بندی قرار گرفت، در هفته دوازدهم و طی دیداری حساس مقابل تیمی مدعی به نام فولاد قرار می‌گیرد. تیمی که بعد از بازگشت جواد نکونام نتایج خوبی گرفت و فاصله‌اش را با بالای جدول کم کرد.

گودرز حبیبی پیشکسوت آبی پوشان ابتدا به این بازی اشاره کرد و گفت: فولاد تیم خوبی است و در این فصل حرف‌های زیادی برای گفتن خواهد داشت. به خصوص بعد از بازگشت نکونام آنها چهره مدعی گرفتند و اگر امتیاز سوزی‌های ابتدای فصل این تیم نبود، حتماً آنها امروز در یکی از ۳ رده بالای جدول قرار داشتند.

کارشناس فوتبال بیان داشت: با اینکه پدیده در انتهای جدول قرار داشت، اما فوتبال خوبی مقابل استقلال ارائه داد و آبی پوشان مقابل این تیم با یک فوتبال روان و تهاجمی موفق به زدن ۳ گل شدند. فولاد قطعاً از پدیده تیم سرسخت‌تری هست و شاید توقع برای تکرار نتیجه پدیده مقابل فولاد چندان منطقی نباشد، اما می‌توان توقع پیروزی مقابل فولاد را داشت چون استقلال به این ظرفیت رسیده است.

حبیبی سپس به موضوع مهم احتمال حذف استقلال و پرسپولیس از آسیا اشاره کرد و گفت: اگر امروز این دو تیم در آستانه حذف از آسیا قرار گرفته‌اند، این اتفاق یک شبه نیفتاده و ماحصل سال‌ها مدیریت اشتباه بر این دو باشگاه و ورزش کشور است. ما که نباید خودمان را فریب دهیم و خودمان بهتر می‌دانیم فوتبال ما در امکانات سخت افزاری و ساختاری حرفه‌ای نیست. در همه سالهای اخیر هم با صحنه سازی تنها به حرفه‌ای بودن وانمود می‌کردیم. اینکه یک روز کار بیخ پیدا کند از قبل قابل پیش بینی بود و شاید آن روز، امروزی باشد که در آن قرار داریم.

وی اضافه کرد: چه فاجعه حذف استقلال و پرسپولیس از آسیا اتفاق بیفتد یا نیفتد، امیدوارم این موضوع تلنگری جدی برای مدیران ارشد ورزش کشور باشد تا مشکلات ساختاری فوتبال را به صورت اساسی حل نمایند.

۷۴۷۴

اخبار استقلال تهران (آخرین و جدیدترین خبرها)

حبیبی: حذف استقلال از آسیا فاجعه است/ انگیزه‌های فولاد خیلی زیاد است

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ