سرمایه گذاری ویژه مارسلو در خرید باشگاه های فوتبال

0

رئال مادرید نیوز : مارسلو دفاع چپ برزیلی و کاپیتان رئال مادرید خود را برای آینده اش پس از فوتبال آماده می کند. این دفاع چپ از سال ۲۰۱۷ روی باشگاه های فوتبال سرمایه گذاری می کند و به همین خاطر مالک دو باشگاه است: در ابتدا آزوریز برزیل و کمی بعد مافرای پرتغال.

مارسلو اخیرا تایید کرده که به سرمایه گذاری در فوتبال ادامه می دهد و در سال ۲۰۲۲ قرار است که با هلدینگ “دوزه” سرمایه گذاری های خود را گسترش بدهد. مارسلو در این باره گفته است:” همیشه دیدگاه خاصی را در مورد توسعه برندم به عنوان یک ورزشکار داشته ام و خرید باشگاه ها فرصت خوبی برای سرمایه گذاری است. همه چیز در سال ۲۰۱۷ با خرید باشگاه آزوریز آغاز شد که اولین باشگاهی بودند که نام من را بهع عنوان مدیر داشتند. هدفم این است که این باشگاه به محلی برای سرگرمی ورزشکاران  تبدیل شود.”

وی می گوید که باشگاه مافرا پرتغال را هم برای ارتباط میان فوتبال برزیل و اروپا خریده است:” باشگاه مافرا را به عنوان راهی ارتباطی بین بازار اروپا و برزیل خریدیم. خیلی از باشگاه های  لیگ های دسته دوی اروپایی برای دسترسی به بازار برزیل مشکل دارند و مافرا همرده آزوریز است و همکاری بسیار خوبی خواهند داشت. تجارت خوبی بود. مافرا با وجود این که باشگاه کوچکی است اما شرایط مالی خوبی داشت و بدهی نداشت.”

ساعت بازی رئال مادرید امشب اخبار رئال مادرید

سرمایه گذاری ویژه مارسلو در خرید باشگاه های فوتبال

منبع : مرجع خبری رئال مادرید

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ