محاکمه مسببان حذف پرسپولیس و استقلال امکان پذیر نیست

0

پرسپولیس نیوز –

به نظر می‌رسد سرمربی استقلال هم از حضور تیمش در لیگ قهرمانان آسیا تا حد زیادی ناامید شده که از چنین ادبیاتی استفاده کرده است. او صراحتا گفته مسببان حذف این اتفاق تلخ حتماً باید محاکمه شوند و به مردم جوابگو باشند اما مسئله اینجاست که واقعاً چنین چیزی امکان ندارد. مواردی که کنفدراسیون فوتبال آسیا خواسته یکی دوتا نیست و مثلاً در بحث مالکیت مشترک یا نداشتن ورزشگاه اختصاصی و یا حتی در بحث بدهی های داخلی و خارجی نمی‌توان فقط یقه یک نفر و یا حتی چند نفر را گرفت. شاید اگر قرار باشد مقصران واقعی شناسایی شوند، بالای ۳۰ نفر باید در دو باشگاه پرسپولیس و استقلال و نهادهایی چون وزارت ورزش و فدراسیون فوتبال پاسخگو باشند و محاکمه شوند اما عملاً چنین چیزی امکان پذیر نخواهد بود.

واقعیت آن است که یکسری از مشکلات ریشه‌ای است و فقط نمی توان یقه یک نفر را گرفت و در واقع یک تفکر غلط که از سالها قبل وجود داشته باعث شده تا امروز چنین اتفاقی رخ دهد و مادامی که ما بخواهیم کارها را با ماست مالی و سفارش به این و آن جلو ببریم، وضعیت همین است که می‌بینیم.

حداقل ۳۰ سالی می‌شود که دلسوزان واقعی می گویند پرسپولیس و استقلال باید ورزشگاه اختصاصی داشته باشند اما همین امروز فرهاد مجیدی که خودش فوتبالیست بوده در مصاحبه اش گفته من خودم وقتی روی زمین چمن

محل تمرین استقلال می‌روم، کمرم درد می گیرد و بابت این مسئله شرمنده بازیکنانم هستم. طبعاً مشابه همین حرف‌ها را یحیی گل‌محمدی هم خواهد زد متاسفانه سال‌هاست که پرسپولیس و استقلال نه تنها ورزشگاه اختصاصی ندارند بلکه  از فاکتور درآ مدزایی به اسم حق پخش تلویزیونی هم برخوردار نیستند و یا خیلی کم از آن بهره می برند. بحث بدهی‌ها هم که واقعاً داستان هزار و یک شب است و خلاصه کار به جایی کشیده که حالا می‌خواهند هر دو تیم را از آسیا حذف کنند و کاری هم به کار پرطرفدار بودن آنها ندارند.

اخبار فوری پرسپولیس

محاکمه مسببان حذف پرسپولیس و استقلال امکان پذیر نیست

خبر ورزشی

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ