مارکا: احتمال بازنشستگی مارسلو از فوتبال در پایان فصل

0

رئال مادرید نیوز : مارسلو تصمیم گرفت که تا پایان قراردادش در رئال مادرید بماند. در حقیقت مارسلو می دانست که قرار نیست که در رئال نقش مهمی داشته باشد اما در هر صورت او در رئال ماند. مارسلو بخشی از نسل طلایی رئال مادرید با چهار چمپیونزلیگ در پنج سال است. او یکی از گلهای رئال در فینال لیسبون را به ثمر رساند و حالا هفت سال پس از آن بازی کاپیتان رئال است. مارسلو در این فصل ۱۳۸ دقیقه در پنج بازی داشته و فقط ماریانو با ۱۰۷ دقیقه در سه بازی کمتر از او بازی کرده است.

مارسلو در سال ۲۰۲۱ مجموعا ۱۷ بازی و ۸۶۸ دقیقه داشته است. بازیکن برزیلی هرگز نشده بود که این قدر در رئال کم بازی کرد. شاید کمترین فصلش مربوط به فصل اولش در رئال بود که در زمستان ۲۰۰۷ به رئال آمد و فقط شش بازی و ۱۶۵ دقیقه داشت. مندی در فصل جاری می داند که شانس زیادی برای بازی کردن ندارد. در حقیقت از نظر آنچلوتی نه تنها مندی بلکه آلابا، ناچو و میگل گوتیرز هم تا حدودی بالاتر از او دانسته می شوند. مارسلو فقط در سه تا از ۲۵ بازی فصل آنچلوتی حضور داشته است.

مارسلو ۵۳۳ بازی در رئال داشته که دومین خارجی تاریخ رئال از نظر تعداد بازی است و فقط بنزما با ۵۸۲ بازی را بالاتر از خود دارد. البته مارسلو با ۲۲ جام دومین بازیک پرافتخار تاریخ رئال مادرید است و به طور مثال اگر رئال در سوپرجام اسپانیا در ریاض به قهرمانی برسد، او جام شماره ۲۳ خود را کسب می کند و مشترکا با سانچیس به پرافتخارترین بازیکن تاریخ رئال تبدیل می شود.

آینده مارسلو فعلا مشخص نیست. این بازیکن در سال ۲۰۱۸ و پس از رفتن رونالدو مورد توجه یوونتوس بود اما ترجیح داد که در رئال مادرید بماند. شایعات در مورد بازگشت مارسلو به فلومیننزه زیاد است اما مارکا گزارش داده است که احتمال بازنشستگی مارسلو از فوتبال در پایان فصل وجود دارد چرا که خودش و خانواده اش از زندگی در مادرید راحت هستند و قصد نقل مکان را ندارند.

مارسلو در رئال مادرید ۱۰ مربیم ختلف داشته است. کاپلو اولین مربی او بود و شوستر، خوانده راموس، پلگرینی، مورینیو، بنیتز، لوپتگی، سولاری، آنچلوتی و زیدان مربیان مختلفش بوده اند. با زیدان ۱۶۴ بازی داشت و با مورینیو ۱۱۳ بازی. با آنچلوتی هم فعلا ۹۷ بازی داشته است. از ۳۸ گل مارسلو ده تایش با زیدان بودند.

شاید سه سال و نیم اخیر مارسلو که به شدت ضعیف بوده باعث شود که ادامه دوران فوتبالش تحت تاثیر قرار بگیرد اما حقیقت این است که مارسلو یکی از مهمترین بازیکنان تاریخ رئال مادرید بوده است که در سالهای اخیر دوران درخشانی داشته است.

ساعت بازی رئال مادرید امشب اخبار رئال مادرید

مارکا: احتمال بازنشستگی مارسلو از فوتبال در پایان فصل

منبع : مرجع خبری رئال مادرید

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ