میلیتائو-آلابا، زوج دفاعی سال

0

رئال مادرید نیوز : آنچلوتی در زمین آلکویانو سعی کرد که حریف را دستکم نگیرد و بدین ترتیب تقریبا بهترین خط دفاعی ممکن را به زمین فرستاد. آلابا و میلیتائو در مرکز قرار گرفتند و ناچو به سمت راست رفت. مارسلو هم به عنوان کاپیتان تیم در پست دفاع چپ بازی کرد.

آلابا و میلیتائو دو بازیکن کلیدی آنچلوتی در خط دفاعی هستند که حتی در این بازی هم فرصت استراحت نصیبشان نشد. در حقیقت میلیتائو با ۲۳۳۷ و آلابا با ۲۲۱۳ دقیقه در این فصل از بازیکنان مهم رئال بوده اند و به ندرت استراحت کرده اند. این زوج به خوبی جای زوج راموس – واران را پر کرده اند و با حضورشان خیال رئال از خط دفاعی راحت تر است. رئال مادرید با هفده گل همچون بیلبائو دومین خط دفاعی برتر را دارد که فقط از سویا با سیزده گل کمتر گل خورده اند. هر چند که در ابتدا تردیدهایی در مورد خط دفاعی رئال وجود داشت اما در حال حاضر همه چیز آرام است. ادر و داوید به خوبی مکمل هم هستند و زوج منسجمی را تشکیل داده اند. در مقابل آلکویانو، میلیتائو ده توپ ربود و آلابا ده تا. البته بازیکن برزیلی پانزده توپ لو داد و بازیکن برزیلی هشت تا. ادر در ۹ دوئل شرکت کرد و داوید در ۹ تا. بازیکن برزیلی چهار تکل زد و بازیکن اتریشی هیچی. از سویی آلابا در این بازی ۸۰ درصد پاس موفق را داشت و میلیتائو ۶۸ درصد. آلابا در این بازی دو شوت زد که نتیجه ای نداشت اما این میلیتائو بود که با ضربه سر گلزنی کرد.

میلیتائو در این فصل با مشارکت در ۲۲۶ دوئل سومین آمار برتر را در میان مدافعان لالیگا داشته که با موفقیت در ۱۵۳ دوئل به دومین رکورد موفقیت رسیده است و بیشترین درصد دوئل موفق را در میان ۱۵ مدافع برتر به جای گذاشته است (۶۷.۷ درصد). او با ۱۴۷ توپربایی سوم است، با ۹۳ دوئل هوایی پنجم است، با موفقیت در ۶۶ دوئل هوایی در رده چهارم قرار دارد، دومین بازیکن از نظر بلوکه کردن شوتهای حریف با هجده تاست و اولین بازیکن از نظر قطع توپ با ۵۰ تاست. آلابا از سویی از نظر بازیسازی بهتر است. او دومین مدافع لالیگا از نظر تعداد پاس است (۱۵۸۹)، دومین بازیکن از نظر پاس صحیح است (۱۴۷۰ تا با موفقیت ۹۲.۵ درصد)، دومین مدافع از نظر پاس گل است (سه تا که فقط آلبا با پنج تا بالاتر از اوست) و از سویی دو گل هم زده که یکی از آن ها مقابل بارسلونا بود. البته میلیتائو با ۲۰ شوت در میان مدافعان لالیگا رکورد دار است که البته فقط هفت تا از شوتهایش در چارچوب بودند.

ساعت بازی رئال مادرید امشب اخبار رئال مادرید

میلیتائو-آلابا، زوج دفاعی سال

منبع : مرجع خبری رئال مادرید

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ