نمره مردودی والورده، هازارد و مارسلو مقابل آلکویانو

0

رئال مادرید نیوز : شروع سال ۲۰۲۲ برای رئال مادرید خوب نبوده است. در حقیقت رئال در مقابل ختافه شکست خورد و خیلی سخت در مقابل آلکویانو پیروز شد. به قول آنچلوتی تیم هنوز در تعطیلات است.

در بازی با آلکویانو نوبت برخی نیمکت نشین ها نظیر والورده، هازارد و مارسلو بود که بازی کنند که هیچ کدام در ورزشگاه الکویائو نمره قبولی نگرفتند. قطعا انچلوتی هم به خوبی می داند که نمایش تیمش چنگی به دل نزده است. والورده نتوانست مثل کروس یا مودریچ ریتم بازی را تعیین کند یا بازی را جلو ببرد. ایسکو به لطف خوزه خوان توانست در گل سوم نقش داشته باشد و کاماوینگا نیز ویژگی های متفاوتی دارد. سبایوس هم دقایق کمی داشت و نتوانست نشان بدهد که چقدر شانس تغییر شرایط را دارد.

مارسلو نمایش جالبی نداشت و گل خورده از جناح او به ثبت رسید آن هم در حالی که میگل گوتیرز حتی در لیست هم قرار نگرفت. هازارد در کل بازی حتی یک شوت هم به سمت دروازه حریف دسته سومی نزد، رافا مارین و پیتر فدریکو نیز صاحب فرصت نشدند. درون دروازه هم لونین هر چند که در توپگیری ها بد نبود اما در کار با توپ به شدت ضعیف بود. ۱۷ تا از ۲۳ پاس لونین اشتباه بود که شانس آورد که حریف از اشتباهاتش استفاده نکرد.

ساعت بازی رئال مادرید امشب اخبار رئال مادرید

نمره مردودی والورده، هازارد و مارسلو مقابل آلکویانو

منبع : مرجع خبری رئال مادرید

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ