ملکیان: حضور غفوری تأثیرگذار است / تماشاگران شمشیر دولبه هستند

0

پایگاه خبری ساتین- مهاجم پیشین استقلال با بیان اینکه وریا غفوری یک بازیکن با تجربه برای استقلال است گفت: او بازیکن بزرگی است و نقش تأثیرگذاری دارد.

به گزارش ساتین و به نقل از مهر، فرد ملکیان در خصوص تساوی یک – یک استقلال برابر آلومینیوم اراک گفت: بازی خوبی را از دو تیم شاهد نبودیم که این مسئله قابل پیش بینی بود. قبل از حضور استقلال در اراک همه بابت کیفیت زمین نگران بودند و کادر فنی استقلال تاکید داشت که بد بودن زمین به طور حتم در عملکرد آنها تأثیر خواهد گذاشت. با توجه به اینکه استقلال بازی زمینی را در دستور کارش قرار داده کیفیت زمین اراک اجاره چنین کاری را به آنها نمی‌داد و همین مسئله باعث شد تا یکی از مشکلات بزرگ استقلال برای پیروز نشدن برابر آلومینیوم، بد بودن زمین باشد.مهاجم پیشین استقلال در مورد تعویض استقلال که انتقادهای زیادی را هم به همراه داشت، تصریح کرد: کادر فنی تصمیم می‌گیرد که چه بازیکنانی وارد زمین شوند. اگر این تعویض منجر به گل می‌شد به طور حتم آنهایی که انتقاد می‌کنند دست به حمایت از این تعویض می‌زدند. هر بازیکنی که وارد زمین می‌شود تلاش می‌کند تا تیمش موفق باشد. بعضی اوقات تعویض‌ها شاید مثمر ثمر نباشد اما قرار نیست که به دلیل یک تعویض، همه دست به انتقاد بزنند.

وی در خصوص دیدار روز شنبه استقلال برابر مس رفسنجان گفت: هر بازی شرایط ویژه ای دارد. با توجه به اینکه این دیدار در تهران برگزار می‌شود استقلال می‌تواند از با کیفیت بودن زمین ورزشگاه آزادی استفاده کرده و به نتیجه دلخواه دست پیدا کند. مس رفسنجان یکی از تیم‌های خوب امسال در لیگ برتر است. این تیم بازیکنان پرانگیزه ای دارد که می‌توانند برای استقلال دردسرساز شوند. کادر فنی آبی پوشان باید آنالیز دقیقی از حریف داشته باشد تا بتواند به پیروزی دست پیدا کند. بازیکنان استقلال نباید دچار اشتباه شوند تا همان بلایی که در دیدار برابر آلومینیوم برایشان بوجود آمد باعث شود تا مقابل مس هم امتیاز از دست بدهند.

مهاجم پیشین استقلال با ابراز رضایت از بازگشت وریا غفوری به تمرینات گروهی خاطرنشان کرد: وریا یک بازیکن تأثیرگذار است. او بازیکن بزرگی است که می‌تواند در زمین با بازیکنان صحبت کرده، آنها را هدایت کند. کادر فنی فقط می‌تواند کنار زمین با بازیکنان ارتباط برقرار کند ولی وریا می‌تواند با حضورش در زمین هم نمایش قابل قبولی داشته باشد و هم بازیکنان جوان را هدایت کند تا دچار اشتباه نشوند.

ملکیان درباره حضور تماشاگران در ورزشگاه گفت: همه خوشحالیم که دوباره شاهد حضور تماشاگران در ورزشگاه خواهیم بود اما آمدن تماشاگران به ورزشگاه برای بازیکنان جوان مثل شمشیر دولبه می‌ماند. بازیکنان جوان اگر دچار اشتباه شوند مورد اعتراض هواداران قرار می‌گیرند و به علت کم تجربگی شاید تمرکز خود را از دست بدهند اما از آن طرف هم با حمایت هواداران روحیه بهتری پیدا خواهند کرد و بازی قابل قبول تری از خود به نمایش خواهند گذاشت اما در مجموع باید آمدن تماشاگران به ورزشگاه را به فال نیک بگیریم زیرا هواداران استقلال همیشه از تیم شأن حمایت کرده تا این تیم بتواند نتایج مطلوبی کسب کند.

۶۶۴۱

اخبار استقلال تهران (آخرین و جدیدترین خبرها)

ملکیان: حضور غفوری تأثیرگذار است / تماشاگران شمشیر دولبه هستند

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ