آنچلوتی:«نسل کنونی به بزرگترها کمتر احترام می‌گذارند؛ باید به نمایش قبل از کریسمس برگردیم»

0

رئال مادرید نیوز : کارلو آنچلوتی مربی ایتالیایی رئال مادرید در مورد بازی مقابل ختافه گفت:” مقابل تیمی قرار می گیریم که خوب کار کرده است. سازماندهی خوبی دارند. باید مثل قبل از تعطیلات کریسمس باشیم. بازیکنانمان برگشته اند و روی بردن تمرکز داریم.”

قرعه کشی کوپا:” نمی توان آرامش داشت چرا که همه می دانند که کوپا مهم است. تیم ها در این تورنمنت انگیزه دارند. من آرامش ندارم. باید به خوبی آماده باشیم. در خارج از خانه بازی می کنیم. قرعه خوب یا بد وجود ندارد. قرعه ها وجود دارند. تورنمنت مهمی است.”

والنسیا، خشن ترین تیم:” برای بررسی این آمار باید نکات زیاید بررسی شود. وقتی توپ بیشتری داشته باشی، کمتر احتمال خطا وجود دارد. هر تیم سبک خودش را دارد. والنسیا خیلی خوب و جدی دفاع می کند. دوست دارم که با جدیت بازی کنیم. همین.”

فدریکو والورده:” نقش خود را در تیم دارد. گاهی مهمتر است و گاهی نه. به او خیلی باور دارم. کیفیت دارد. انتظارم از او بیشتر از این نیست. خیلی خوب کار کرده است. اخیرا به خوبی شروع کار نبوده است. این بخشی از رقابت در رئال است و طبعیی است. کاسمیرو، کروس و مودریچ زمان بیشتری داشته اند اما از بقیه هم راضی هستم. برخی کمتر بازی کرده اند. آنها کار خود را می کنند.”

بازار نقل و انتقالات:” در این باره صحبتی نداشته ایم. اگر بازیکنی بخواهد برود، می تواند با ما صحبت کند اما فکر می کنم که در حال حاضر همه خوشحال هستند. هراسی از این بحث ندارم. بحثی نیست.”

بیل:” هنوز اطلاعی نداریم. برای بازی با والنسیا آماده نیست. ماریانو، یوویچ و کارواخال هم غایب هستند. کارواخال به عربستان سفر خواهد کرد و می تواند بازی کند. امیدوارم یوویچ هم همین طور باشد. فعلا تستش مثبت است اما باید شرایط بیل را با دقت بررسی کنیم. بیل از ناحیه کمر مصدومیت دارد. نمی توانیم به او فشار بیاوریم. تا زمانی که صد در صد آماده نشود، نمی توانیم از او استفاده کنیم.”

احترام به مربیان به اندازه کافی گذاشته نمی شود؟” این یک بحث ورزشی نیست بلکه یک بحث اجتماعی است. رابطه نسل ها خیلی عوض شده است. احترامی که من برای پدرم داشتم، احترامی که پسرم به من می گذاشت، نیست. احترام من به معلمانم مثل احترام شاگردان کنونی ام به من نیست. دنیا عوض شده است. مشکل ترین بخش کار این نیست. نسل کنونی به بزرگ تر ها کمتر احترام می گذارند.”

حریفان در لالیگا:” همه می توانند یک تهدید باشند. به طور مثال مقابل ختافه دیدیم که هر حریفی می تواند مشکل ساز باشد. سویا جایگاه خوبی دارد. تیم منظمی هستند و مربی باتجربه ای دارند. باید مسیر خود را داشته باشیم. باید مثل نیمه اول فصل باشیم.”

جای بهتر شدن:” پس از کادیز و ختافه، می دانیم که باید در مقابل تیم هایی که بسته بازی می کنند در فاز هجومی بهتر شویم، پاسهای بهتری بدهیم و بدون توپ حرکات بهتری داشته باشیم. به این فکر می کنیم. روی ویدئوها کار می کنیم. در حال حاضر زمان زیادی نداریم.”

وینیسیوس:” گاهی می توان گفت که وابستگی به او وجود دارد. بازیکنی است که خیلی خوب کار کرده است. به ما برای بردن جام ها کمک کرده است. بنزما و میلیتائو نیز همین طور بودند. خیلی مهم بوده است. خوب بوده و همه آماده اند. وینیسیوس خوب دریبل می زند و می تواند به ضدحملات کمک کند، به تیم ثبات می دهد و گل می زند. نقش مهمی دارد. وقتی فضا داشته باشد خیلی خطرناک است.”

هازارد:” در حال حاضر باید تلاش کند که مثل قبل اعتماد به نفس داشته باشد. آمادگی بدنی خوب است. به بهترین سطحش نزدیک است. امیدوارم که به زودی بهترین سطحش را ببینیم.”

سختگیری نسبت به رئال مادرید:” در بازیهای اخیر کمی عصبانی بودم  اما مربوط به لحظات خاص بود. به داوران احترام می گذارم. سطح داوری در رئال مادرید خوب است. مربیان هم گاهی اشتباه می کنند.”

خشم سبایوس:” این اتفاق مربوط به اتفاقی لحظه ای برای بازیکنی بود که انگیزه بالایی برای بازی و بازگشت دارد. می خواست دقایقی داشته باشد اما این مناسب ترین بازی برایش نبود چرا که از مصدومیت برگشته بود و در این بازی ممکن بود مصدومیت داشته باشد. انگیزه بالایی دارد. انتظار داشت که بیشتر بازی کند در حالی که پنج دقیقه بازی کرد. عصبانی بود و شاید  حق داشته باشد. اگر من هم  جای او بودم شاید توقعات بالایی داشتم. کمی عصبانی بود اما همه چیز خوب است. می دانم که اعتماد به نفس بالایی دارد.”

پایان مصدومیت ها:” شرایط را به خوبی مدیریت کردیم. تست برخی مثبت شد. مصدومیت هایی نیز داشتیم و تقویم خیلی فشرده است. کاملا راضی هستیم.”

ساعت بازی رئال مادرید امشب اخبار رئال مادرید

آنچلوتی:«نسل کنونی به بزرگترها کمتر احترام می‌گذارند؛ باید به نمایش قبل از کریسمس برگردیم»

منبع : مرجع خبری رئال مادرید

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ