نکونام: فاجعه حذف استقلال و پرسپولیس به نفع فوتبال می‌شود/ سپاهان بهترین بازیکنان تیم‌های دیگر را جذب کرد

0

پایگاه خبری ساتین- سرمربی تیم فوتبال فولاد خوزستان در آستانه دیدار تیمش مقابل سپاهان بر این عقیده است که حریف اصفهانی بهترین بازیکنان تیم‌های دیگر را جذب کرد.

به گزارش ساتین و به نقل از سایت باشگاه فولاد خوزستان، جواد نکونام، سرمربی فولاد در نشست خبری پیش از دیدار مقابل سپاهان گفت: می‌دانیم با یکی از تیم‌هایی بازی داریم که بهترین زیرساخت‌های فوتبال را دارد. شاید این تیم یکی از اولین باشگاه‌هایی باشد که به صورت حرفه‌ای تمام کارهای باشگاهی خود را انجام داده است. با قاطعیت می‌‌شود گفت که یکی از بهترین تیم‌های ۵، ۶ سال اخیر فوتبال ایران هستند که با یک برنامه‌ریزی و یارگیری خوب و یک سازمان فوق‌العاده توانسته‌اند هر سال بهترین عملکرد را داشته باشند.

وی ادامه داد: خوشحالم که فردا می‌توانیم مقابل تیم سپاهان، بازی خوبی را برگزار کنیم و می‌دانیم تیم قدرتمندی هستند، نفرات خوب و پرمهره‌ای دارند. بهترین بازیکنان تیم‌شان را نگه داشته‌اند و بهترین بازیکنان سایر تیم‌ها را توانسته‌اند جذب کنند، از جمله تیم خود ما. آنها تیم فوق‌العاده‌ای دارند و قطعاً هر دو تیم فردا دیدار سختی را در پیش دارند و امیدوارم یک بازی خوب و تاکتیکی را ببینیم. برای بازی فردا برنامه‌ریزی داریم و تیم حریف را آنالیز کرده‌ایم. امیدوارم بتوانیم بازی خوبی داشته باشیم و بچه‌هایمان با تمرکز کامل در بازی حضور پیدا کنند.

سرمربی تیم فوتبال فولاد درباره بازیکنان محروم و مصدوم تیمش برای بازی فردا اظهار داشت: متأسفانه خیلی وقت است که ایوب والی را در اختیار نداریم و مصدومیت او برطرف نشده است. هفته قبل نیز گفتم که مهران درخشان‌مهر بایستی عمل جراحی انجام بدهد و فردا غایب است. شیمبا را به دلیل ۴ کارته بودن در اختیار نداریم و بازیکنان جایگزین قطعاً فردا بهترین عملکرد را خواهند داشت و بهترین بازی را انجام می‌دهند. خدا را شکر سایر بازیکنان شرایط خوبی دارند و آماده مسابقه هستند.

نکونام درباره اینکه تنها فولاد و سپاهان توانسته‌اند مجوز حرفه‌ای حضور در لیگ قهرمانان آسیا را کسب کنند و استقلال و پرسپولیس حذف شدند و این مسئله چه پیامی برای فوتبال ایران دارد، گفت: واقعاً این موضوع ناراحت کننده و باعث ناراحتی تمام جامعه فوتبال شده، چرا که این فاجعه برای کشورمان و تیم‌هایش رخ داده است. ما همگی زیر پرچم ایران در مسابقات شرکت می‌کنیم و این اتفاق برایمان اصلا خوب نیست. البته از یک طرف هم به نفع فوتبال ما می‌شود که حداقل از این به بعد واقعیت‌ها را بگوییم و امیدوارم این برایمان درس عبرتی شود و اطلاعات درست را به AFC و فیفا بدهیم و گاهی اوقات سندسازی نکنیم.

وی ادامه داد: اگر سپاهان و فولادخوزستان در لیگ قهرمانان آسیا حضور پیدا نمی‌کردند و مجوز حرفه‌ای را نمی‌گرفتند، آبروی فوتبال ایران می‌رفت. با اینکه ما در آسیا در رتبه نخست رنکینگ قرار داریم و می‌توانیم بگوییم تیمی هستیم که با قاطعیت به جام جهانی صعود کرده‌ایم، اما از نظر زیرساخت و کارهای حرفه‌ای از میانه جدول رو به پایین هستیم، چرا که شرایط خوبی در فوتبال حرفه‌ای نداریم. فقط استعدادها و بازیکنان هستند که نتایج و فوتبالمان را رو به جلو می‌برند و شرایط زیرساختی، مدیریتی و شرایط سختی که در فوتبال ما وجود دارد را تحمل می‌کنیم و فقط امروزمان را به فردا می‌سپاریم تا به جلو برویم.

سرمربی فولاد خاطرنشان کرد: امیدوارم این شرایط به ما و مسئولان تکانی بدهد تا از این به بعد با جریان سالم و کارهای درست، بتوانیم به فوتبال کمک کرده و برای بهتر شدن فوتبال کشور زیر ساخت‌ها را فراهم کنیم. از این موضوع خوشحالم که دو باشگاه بزرگ فولاد و سپاهان توانستند مجوز حضور در لیگ قهرمانان آسیا را کسب کنند و امیدوارم بتوانند در این رقابت نماینده‌های شایسته‌ای باشند.

۷۴۷۴

اخبار استقلال تهران (آخرین و جدیدترین خبرها)

نکونام: فاجعه حذف استقلال و پرسپولیس به نفع فوتبال می‌شود/ سپاهان بهترین بازیکنان تیم‌های دیگر را جذب کرد

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ