واکنش سرپرست باشگاه پرسپولیس به حذف سرخابی‌ها از آسیا/ برخی از ایران به خارج گزارش دادند و ما را حذف کردند

0

پرسپولیس نیوز –

سید مجید صدری درباره حذف پرسپولیس از لیگ قهرمانان آسیا اظهار کرد: من به عنوان سرپرست پرسپولیس به هواداران می‌گویم که ما هیچ کوتاهی نکردیم. به آقای اولیایی رئیس کمیته بدوی صدرو مجوز حرفه‌ای تبریک می‌گویم چون ایشان زحمت کشیدند و از روز اول به دنبال حذف پرسپولیس بودند. توصیه من به ایشان این است که منتظر پاسخ هواداران  ما باشند.

وی افزود: تمام ضربه‌ای که تیم ما خورد از مصاحبه و گزارش‌های آقای اولیایی بود. خیلی از موارد به دوره ما مربوط نمی‌شود اما ما پاسخ دادیم. کمیته استیناف به ما سه ماه فرصت داده بود. بدهی آقای کالدرون مطرح بود و یک موضوع هم بحث مالیات بود. یک ایراد دیگر درباره مالکیت مشترک بود. البته تا پایان ماه به بورس می‌رویم و مشکل حل می‌شود.

او همچنین گفت: در ادامه کمیته استیناف به ما لطف کرد و سه ماه به ما زمان داد. واقعا برای ما سوال است وقتی AFC  کمیته تعیین شده از سوی خود را قبول ندارد، چرا ما را سرکار گذاشت؟ کمیته استیناف به ما سه ماه وقت داده بود و یک میلیارد ما را جریمه کرد. آقای سجادی برای حل مالکیت دو باشگاه، سهام داران باشگاه را تغییر دادند اما آقای اولیایی مصاحبه کردند و گفتند این تغییر مالکیت صوری است.

سرپرست باشگاه پرسپولیس همچنین گفت: در بحث تحریم‌ها هم مشکل بود. AFC می‌گوید بدهی دارید اما ۳ میلیون ۴۰۰ هزار دلار ما را مسدود کرده و بیش از ۴۰ بار نامه نوشیتم اما جوابی نداد. متاسفانه برنامه‌ای بوده که پرسپولیس و استقلال را حذف کنند. اگر تعداد هواداران ما را جمع کنید از جمعیت برخی از کشورهای آسیا بیشتر است. برخی از ایران به خارج گزارش دادند و ما را حذف کردند. متاسفانه خیلی از اطلاعاتی که دادند واقعی نبوده است. وقتی مالکیت باشگاه جدا شده چرا می‌گویند این تغییر مالکیت صوری است؟

اخبار فوری پرسپولیس

واکنش سرپرست باشگاه پرسپولیس به حذف سرخابی‌ها از آسیا/ برخی از ایران به خارج گزارش دادند و ما را حذف کردند

خبر ورزشی

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ