اندوتاین؛ روش های لیفت ابرو + هزینه

0

روش‌ های مختلفی برای لیفت ابرو وجود دارد که طبیعی است که ماندگاری این روش ها برای بالا کشیدن ابرو نیز متفاوت می‌باشد در میان تمام این روش‌ ها لیفت ابرو با اندوتاین یک روش ساده با نتیجه‌ های بسیار عالی به حساب می‌آید ین روش می‌تواند هم در اینکه ابرو را بالا می‌برد، چون خط اخم را از بین ببرد و می‌تواند باعث از بین رفتن چین و چروک پیشانی نیز بشود، در واقع می‌توان گفت که لیفت ابرو با اندوتاین می‌تواند چهره شما را جوان کند و شما را از حالت‌های اخیر به حالت خندان تبدیل کند. با ما تا آخر این مقاله همراه باشید، تا در مورد لیفت ابرو با اندوتاین و مراقبت‌هایی که پس از جراحی این لیفت انجام می‌شود و به طور کلی اطلاعات مورد نیاز در مورد این موضوع بیشتر آشنا شوید.

هزینه لیفت ابرو مجله سلامت لیفتینگ ابرو لیفت ابرو با اندوتاین لیفت ابرو عکس لیفت ابرو سلامت پوست درمان افتادگی ابرو اندوتاین چیست اندوتاین ابرو اندوتاین ابرو زیبا ابرو

لیفت ابرو با اندوتاین چیست؟

در این روش که برای لیفت انجام می‌شود اثربخشی بسیار زیادی برای ایجاد تغییر در چهره و جوانسازی پوست وجود دارد. هنگامی که سن افراد بالاتر می‌رود و به تبع آن پوست آن‌ها شل‌تر می‌شود و ابرو‌ها به سمت پایین می‌آید و در نتیجه می‌توان گفت که پلک دچار افتادگی می‌شود در ادامه این امر باعث می‌شود که پلک روی چشم بیاید و میدان دید فرد تنگ‌تر شود، ولی این است که افتادگی ابرو همیشه چهره شما را احمق و ناراحت نشان می‌دهد این فرآیند برای پوست اطراف هر چشم یا شقیق‌ها رخ می‌دهد که می‌توان با جایگزین کردن لیفت شقیقه با اندوتاین به روش آندوسکوپی که یک پوست جوان به خود هدیه کرد.

لیفت ابرو با اندوتاین برای رفع افتادگی ابرو

در واقع نوتان یک پروتز کوچک با جنس اسید پلی لاکتیک و پلی استر می‌باشد که قابلیت تجزیه زیستی را دارد یعنی شما می‌توانید بدون اینکه برای بدنتان مشکل ایجاد شود اندوتاین را تزریق کنید که به مرور زمان در بدن جذب میشود. نخ‌های بخیه‌ای که در لیفت ابرو با اندوتاین مورد استفاده قرار می‌گیرند نخ‌های بخیه جذبی می‌باشند که از همین جنس ساخته خواهند شد که پایه ساخت اندوتاین درون آن‌ها مواد تجزیه‌پذیر گیاهی می‌باشد که متشکل از نشاسته ذرت یا ریشه نیشکر است.

به طور کلی می‌توان گفت اندوتاین که برای از بین بردن پیشانی و درمان افتادگی ابرو استفاده خواهد شد یک قطعه مثلثی شکل کوچک است که در دو سایز اصلی کوچک یا مینی و یا بزرگ قابلیت نصب را دارد که روی این قطعه چند عدد خار و یا چنگ کوچک دیده می‌شود که درون چربی و بافت‌ های زیر پوست قرار خواهند گرفت، تا بتوانند پوست را به سمت بالا بکشند.

هزینه لیفت ابرو مجله سلامت لیفتینگ ابرو لیفت ابرو با اندوتاین لیفت ابرو عکس لیفت ابرو سلامت پوست درمان افتادگی ابرو اندوتاین چیست اندوتاین ابرو اندوتاین ابرو زیبا ابرو

بعد از چند ماه آرام‌آرام اندوتاین توسط بافت‌ های زیر پوست می‌تواند جذب شود، اما به طور کلی تاثیر خود را بر روی شکل و زاهده پوست هد گذاشت ایندوتاین یک ماده زیستی است که قابلیت سازگاری دارد و کمترین میزان حساسیت و عوارض در میان ماده‌ های آرایشی در مورد آن گزارش شده است، به همین دلیل است که مورد استقبال بی نظیر مردم و پزشکان قرار گرفته است و یک انقلاب جدید در زمینه لیفت‌هایی که برای صورت و جوانسازی چهره انجام می‌شود ایجاد کرده است در گذشته هم این روش با پیچ و پلاک انجام می‌شد که حال روش اندوتاین جای آن را گرفته است.

بهترین کاندیدها برای انجام لیفت ابرو با اندوتاین

بسیاری از افراد هستند که می‌توانند از مزایای اندوتاین بهره ببرند، اما اغلب افرادی روی لیفت ابرو با اندوتاین می‌آورند که با بالا رفتن سن شان دچار شل شدگی و افتادگی پوست شده اند و در نتیجه آن، ابرو‌ها پایین آمده است و به آن‌ها ظاهر اخم داده است، افرادی که به این ابر‌های آن‌ها چین و خط اخم به وجود آمده است، افرادی که دارای ابزار‌های نامتقارن هستند و یا فرم ابروئی آن‌ها دچار تغییر شده است. همه این‌ها و موارد دیگری از این قبیل مشکلات و معضلاتی هستند که افرادی که با ظاهر ابروی خود مشکل دارند از آن‌ها رنج می‌برند و روی به روش‌های زیبایی ابرو می‌آورند.

روش های انجام لیفت ابرو با اندوتاین

برای انجام این لیست دو روش کلی وجود دارد که هر کدام از این روش‌ها مزایای مربوط به خود را خواهند داشت، در روش اول از اندوتاین کوچک یا مینی برای انجام مستقیم لیفت ابرو استفاده می‌شود که این دو تا این سه تا چنگک کوچک درون خود دارد و در قسمت بالای ابرو و زیر پوست قرار خواهد گرفت و با کمک اندوتاین کوچک فقط می‌توانیم که ابرو و پلک بالا را در همان راستای عمودی به سمت بالا بکشیم.

روش دیگری که برای لیفت ابرو وجود دارد این است که ابرو و پیشانی را با هم لیفت دهید که در این حالت پوست پیشانی از محلی که موجب روییده است با کمک اندوتاین به بالا کشیده خواهد شد که در این روش یک تیر و دو نشان خواهید زد یعنی هم چروک پیشانی را از بین خواهید برد و هم ابرو را به شکل طبیعی به سمت بالا می‌برید این روش به طور کلی کاربرد‌های بیشتری نسبت به باقی روش‌ها دارد.

لیفت ابرو با اندوتاین چگونه انجام می‌شود؟

در جراحی لیفت ابرو به طور کلی می‌توان گفت که یک شکاف کوچک در محل رویدن مو در قسمت بالای پیشانی ایجاد خواهد شد و سپس اندوتاین زیر پوست قرار می‌گیرد و جراح پلاستیک با یک فشار کنترل شده خار‌های اندوتاین را درون بافت‌های زیر پوست فرو می‌برد و وقتی اندوتاین وارد بافت چربی یا ماهیچه شد می‌توان با کمک آن پوست را به سمت بالا کشید، تمام این مراحل که انجام شد می‌توان گفت که این دو تا این که به استخوان متصل شد باعث می‌شود نیروی کشش پوست را بیشتر نگه دارد.

به طور کلی می‌توان گفت که پنج چنگ که روی اندوتاین از هم فواصل متفاوتی دارند و باعث می‌شوند که شکل اندوتاین پهن و گسترده‌تر به نظر برسد و همین طور است بدانید که فشار و کشش پوست با توجه به ساختار اندوتاین در تمام جهت پخش می‌شود به همین دلیل است که لیفت با اندوتاین حالت طبیعی‌تر و بهتری به شما می‌دهد و نتیجه عمل برای اغلب افراد مراجعه کننده و خواهان لیفت ابرو با اندوتاین رضایت بخش‌تر خواهد بود. به طور کلی جراحی لیفت ابرو در کمتر از ۲ ساعت انجام خواهد شد و همراه با بی حسی موضعی می‌باشد.

هزینه لیفت ابرو مجله سلامت لیفتینگ ابرو لیفت ابرو با اندوتاین لیفت ابرو عکس لیفت ابرو سلامت پوست درمان افتادگی ابرو اندوتاین چیست اندوتاین ابرو اندوتاین ابرو زیبا ابرو

تغییرات صورت گرفته پس از لیفت ابرو با اندوتاین

طبیعی است که بعد از انجام هر گونه عمل زیبایی در طی چند هفته تورم و کبودی وجود خواهد داشت که مانع دیدن نتیجه اصلی برای فرد می‌شوند، اما بعد از اینکه زمان نقاهت تمام شد با کاهش تورم و کبودی شما می‌توانید تغییرات صورت گرفته را نسبت به قبل از انجام عمل لیفت ابرو با یکدیگر مقایسه کنید. به طور کلی تغییرات اولیه که پس از لیفت ابرو با اندوتاین صورت گرفته است در همان روز اول جراحی قابل شهود است و می‌توانید مقداری از تغییرات صورت گرفته را رویت کنید، اما به دلیل وجود تورم‌هایی که هست شما نمی‌توانید به طور کامل در مورد تغییرات خود نظر بدهید و باید ۲ تا ۳ ماه زمان لیفت ابروی شما بگذرد تا نمایان شود.

حداکثر شش ماه طول می‌کشد که اندوتاین در بدن شما جذب بشود و بعد از آن پوست و بافت‌های زیر آن دوباره به استخوان جوش می‌خورد و پوست‌تان در جای خود ثابت خواهد شد اینجاست که شما متوجه جوانتر شدن پوست خود خواهید شد و جالب است بدانید که ماندگاری این روش بسته به ژنتیک افراد و ساختار بیولوژیکی بدن شان متفاوت است و سبک زندگی آن‌ها نیز روی ماندگاری اندوتاین تاثیر خواهد داشت و به طور معمول بیش از ۷ تا ۱۲ سال ماندگاری دارد. ممکن است که در چند ماه اولی که لیفت ابرو با اندوتاین را انجام داده‌اید دچار خارش‌های پوستی و حساسیت‌های ضعیف شده باشید، اما اصلاً جای نگرانی وجود ندارد. بهتر است با پزشک متخصص مشورت کنید تا راهنمایی مناسب و بهترین تجویز را به شما بدهد. امیدوارم که با خواندن این مقاله به درک درستی در مورد لیفت ابرو با اندوتاین رسیده باشید و بتوانید نسبت و انجام آن به بهترین نحو اقدام کنید.

منبع : برترین ها

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ