مهاجم قرمزها دستگیر شد/ اتهام: ضرب و شتم یک دختر!/ باشگاه هم او را محروم کرد

0

مهاجم قرمزها دستگیر شد/ اتهام: ضرب و شتم یک دختر!/ باشگاه هم او را محروم کرد

ساتین –

میسون گرینوود به ظن تجاوز جنسی و ضرب و شتم شدید دستگیر شد. پلیس تایید کرد که مهاجم ۲۰ ساله منچستریونایتد به دلیل اتهاماتی که صبح امروز در یک سری پستهای اینستاگرامی منتشر شد، در بازداشت باقی میماند.

باشگاه لیگ برتری او، منچستریونایتد هم اعلام کرد که گرینوود برای مدت نامعلومی محروم شده است. آن‌ها تأیید کردند که این مهاجم تا اطلاع ثانوی به تمرینات و یا بازی‌ها بازنخواهد گشت زیرا «هیچگونه خشونتی را نمی‌پذیرد».

سخنگوی پلیس منچستر بزرگ گفت: «پلیس اوایل امروز (یکشنبه ۳۰ ژانویه) از تصاویر و فیلم‌های رسانه‌های اجتماعی که توسط یک زن منتشر شد در مورد این خشونت فیزیکی آگاه شده است. تحقیقاتی آغاز شد و پس از بررسی‌ها می‌توانیم تأیید کنیم که این مرد ۲۰ ساله به ظن تجاوز و ضرب و شتم دستگیر شده است. او برای بازجویی در بازداشت به سر می‌برد. تحقیقات ادامه دارد.»

گرینوود در سن ۶ سالگی به منچستریونایتد پیوست و در رده‌های آکادمی پیشرفت کرد. او اولین بازی خود را در سال ۲۰۱۹ انجام داد و در سن ۱۷ سال و ۳۵۳ روزگی تبدیل به جوان‌ترین گلزن تاریخ منچستریونایتد در یک رقابت اروپایی شد. گرینوود همچنین چندین بار در تیم زیر ۱۷ ساله‌ها و زیر ۲۱ ساله‌های انگلیس بازی کرد و در آگوست سال ۲۰۲۰ در تیم بزرگسالان انگلیس قرار گرفت. او با ۱۱۹ میلیون پوند ارزشی که دارد، پنجمین بازیکن ارزشمند اروپاست.

 

اخبار منچستر یونایتد

منبع : خبر ورزشی

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ