حقوق اسفند ماه ۱۴۰۱ کی واریز میشود

26

حقوق اسفند ۱۴۰۱ فرهنگیان کی واریز میشود ، حقوق اسفند کی واریز میشه ، تاریخ پرداخت حقوق اسفند بازنشستگان لشکری و کشوری و تامین اجتماعی، زمان واریز حقوق اسفند ۱۴۰۱ فرهنگیان کارمندان و کارکنان دولت و معلمان ، زمان واریز حقوق کارگران شرکت های خصوصی

حقوق اسفند ماه ۱۴۰۱ کی واریز میشود

چیزی به پایان سال ۱۴۰۱ نمانده و دولت رئیسی، خود را برای واریز حقوق در ماه اسفند آماده می کند. احتمالا حقوق کارمندان دولت از ۲۵ اسفند ۴۰۱ به بعد واریز خواهد شد.

کارمندان، کارگران و بازنشستگان باید در ازای عملکرد خود و همچنین در ازای حق بیمه پرداختی در سنوات خدمت، حقوق و مستمری مکفی برای گذران معیشت دریافت کنند و نفس تعیین سالانه حقوق و دستمزد نیز برای تحقق همین امر است؛ اما ازآنجا ‌که جبران خدمات کارکنان و بازنشستگان دولت از محل بودجه عمومی پرداخت می‌شود و دولت در سال‌های اخیر با کسری بودجه مواجه است، عملا افزایش بار تعهدات دولت از محل حقوق و مستمری باید از طریق استقراض و در نهایت چاپ پول تأمین شود؛ اما این سیاست عملا موتور تورم را روشن می‌کند و بار دیگر فشار مضاعفی به معیشت حقوق‌بگیران دولت و آحاد مردم وارد خواهد کرد.

به همین مناسبت، دولت افزایش حقوق را تورم‌زا قلمداد می‌کند و دست به‌کار اعمال سیاست‌های انقباضی در مورد حقوق می‌شود که البته برخلاف ماهیت حقوق عمل کرده و موجب بروز اختلال در معیشت خانوارها می‌شود. در حقیقت، دولت‌ها مکلف به ادای تعهدات خود بابت حقوق کارکنان هستند و باید از مسیر کسب درآمدهای واقعی، خدمت کارکنان خود را جبران کنند؛ اما به‌واسطه ناتوانی در کسب این درآمدها که تحقق آنها منوط به توسعه و رشد مستمر اقتصادی است، از گزینه سیاست‌های انقباضی استفاده می‌کنند.
زمان واریز حقوق کارمندان زمان واریز حقوق حقوق اسفند

زمان واریز حقوق اسفند بازنشستگان لشکری و کشوری و تامین اجتماعی

حقوق بازنشستگان سازمان تأمین اجتماعی از روز شنبه ۲۰ اسفندماه و براساس حروف الفبا به حساب آن‌ها در حال واریز است.

پرداخت حقوق اسفندماه حدود ۴‌ میلیون بازنشسته و مستمری‌بگیر تأمین اجتماعی از روزشنبه بیستم اسفندماه آغاز شده است و حقوق این گروه بر اساس حروف الفبا تا تاریخ ۲۸ اسفندماه واریز خواهد شد.

بر اساس این خبر، همچنین معوقات حقوق مردادماه بازنشستگان و مستمری‌بگیران تأمین اجتماعی همراه با حقوق اسفندماه این عزیزان واریز می‌شود.

حقوق اسفندماه ۱۳۹۹ بازنشستگان کشوری شب (چهارشنبه ۲۷ اسفندماه) واریز شده بود.

اطلاعیه واریز حقوق اسفند ماه سال ۱۴۰۱

حقوق اسفند ماه پایان سال ۱۴۰۱ شاغلین  با توجه به ارسال اطلاعات حقوق تا ساعت ۱۰ صبح شنبه ۲۷ اسفند به وزارت ؛ در صورت تایید خزانه و بارگذاری در سامانه بانک مرکزی  از عصر شنبه ۲۷ اسفند  ماه ۱۴۰۱ در سراسر  کشور به حساب ذینفعان واریز خواهد شد. حقوق اسفند بر مبنای احکام رتبه بندی صادر شده به همراه معوقه از تاریخ اول فروردین ۱۴۰۱ محاسبه شده است. (کسورات قانونی کسر شده است)

حقوق اسفند ۱۴۰۱ فرهنگیان کی واریز میشود

فیش حقوق اسفند همراه معوقات رتبه بندی معلمان در سامانه فیش حقوق بارگذاری شد. بر این اساس فرهنگیان می توانند با مراجعه به My.medu.ir از مبلغ واریزی خود مطلع شوند.

همکارانی که کارنامه رتبه بندی آنها در سامانه my.medu.ir قابل رویت نیست کد ۹۲۷۷۳ را به سر شماره ۳۰۰۰۱۲۰۰ پیامک نمایند، کارنامه آنها بعداز ۲۴ ساعت نمایش داده خواهد شد.

وزیر آموزش و پرورش : رتبه‌بندی شروع شده و امسال در سقف اعتبارات تعیین شده پرداخت می‌شود. از سال آینده حقوق به طور کامل برای همکاران بر مبنای رتبه‌ای که دارند، پرداخت می‌شود. اعتراض حق همکاران من است. در سامانه‌ای که پیش‌بینی شده تمام فرآیند ثبت می‌شود. همکاران و دستگاه‌های نظارتی هم می‌توانند ببینند.

منشا اعتراضات دو چیز است؛ اول اینکه ممکن است امتیازاتی به فرد داده نشده یا کمتر داده شده باشد. اما بیشتر اعتراضات مربوط به این است که همکاران به دلیل مشغله کاری که دارند، قانون، آیین‌نامه و دستورالعمل را به دقت نخواندند و مدارک را به دقت بارگذاری نکردند.

حقوق با رتبه بندی واقعی ارسال و معوقات از اول سال ۱۴۰۱ پرداخت خواهد شد. رتبه جاماندگان هم انشاالله تا ۱۳ فروردین صادر ودر صورت اجرای متمم بودجه دوباره جهت پرداخت ارسال خواهد شد نگران نباشید.

خبر ۲۷ اسفند ۱۴۰۱

درآخرین تماس با خزانه :حقوق اسفندماه شاغلین آموزش و پرورش فردا عصر (برای صبح بعید است ) در روز یکشنبه ۲۸ اسفند به همراه معوقات ۱۴۰۱رتبه بندی واریز می شود. این آخرین خبر در مورد حقوق است و همکاران منتظر واریز برای فردا عصر باشند.

در تماسی دیگر با وزارت:زمان پرداخت حق التدریس شاغلین هم تا این لحظه به دلیل عدم تامین اعتبار نامعلوم است اما مسئولین وزرات همچنان پی گیر پرداخت حق التدریس هستند.

حقوق اسفند کارمندان دولت کی واریز میشود

پرداخت حقوق اسفندماه کارمندان دولت از روز دوشنبه بیست و دوم اسفند ۱۴۰۱ آغاز شده است.

هر دستگاه (وزارت) که فایل خود را ارسال کند حقوق آن دستگاه را واریز می کنیم، در مورد حقوق شاغلین آموزش و پرورش هم گفتند تا این لحظه زمان واریز این دستگاه مشخص نیست و باید فایل را ارسال کنند.

حقوق اسفندماه ۱۴۰۱ بازنشستگان واریز شد

از عصر روز ۲۳ اسفند ۱۴۰۱ تا روز «چهارشنبه ۲۴ اسفندماه»، حقوق اسفندماهِ تمام بازنشستگان و مستمری بگیران صندوق لشگری به حساب‌شان واریز شده است.

عیدی این بازنشستگان با حقوق بهمن ماه پرداخت شده بود.

حقوق اسفند ۱۴۰۱ بهزیستی واریز شد

مستمری اسفند ماه ۱۴۰۱ مددجویان تحت پوشش سازمان بهزیستی به حساب کارت بانک رفاه این عزیزان واریز گردید ۱۴۰۱/۱۲/۲۴

حقوق اسفند ۱۴۰۰ کی واریز شد؟

با توجه به روزهای پایانی اسفند، درحالی که بر اساس اعلام دولت تا کنون حقوق کارمندان دستگاههای اجرایی به طور کامل پرداخت شده است، ظاهرا هنوز حقوق بخشی از بازنشستگان کشوری پرداخت نشده است. بر این اساس تا کنون و در مرحله نخست، حقوق بازنشستگانی که حقوق آنها تا ۵ میلیون و ۳۵۰ هزار تومان بوده است به طور کامل تا ساعت ۱۷ عصر روز (پنجشنبه ۲۶ اسفندماه ۱۴۰۰) انجام شد. همچنین حقوق سایر بازنشستگان در صف تامین اعتبار و پرداخت است.

پیگیری از سازمان برنامه وبودجه نشان میدهد، در حالی که حقوق کارکنان به طور کامل پرداخت شده، اعتبارات مربوط به صندوق بازنشستگی کشور مندرج در قانون بودجه ۱۴۰۰ نیز پرداخت شده است.

همچنین بر اساس اعلام صندوق بازنشستگی کشوری،‌ با توجه به لزوم پرداخت حقوق اسفند ماه بازنشستگان، حقوق سایر بازنشستگان به موازات تامین اعتبار لازم به صورت مرحله ای انجام خواهد شد. با تخصیص کسورات مربوط به حق بیمه شاغلین پرداخت حقوق مرحله نخست انجام شده است. حقوق سایر بازنشستگان نیز به محض تخصیص اعتبار لازم پرداخت خواهد شد.

***

واریز حقوق بازنشستگان از ۱۵ اسفند لغایت ۲۷ اسفند ۱۳۹۹ شد

همه ماهه حقوق بازنشستگان و مستمری بگیران تامین اجتماعی از بیستم تا سی ام پرداخت می شود، اما با دستور مدیرعامل این سازمان، حقوق اسفندماه بازنشستگان زودتر از موعد مقرر پرداخت شد.

واریز آخرین حقوق سال ۱۳۹۹ بازنشستگان تامین اجتماعی به ترتیب الفبا از روز ۱۵ اسفند آغاز شد و تا روز چهارشنبه ادامه داشت.

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

نظرات شما ( 26 )
  1. پریسا می گوید

    الان حقوق اسفند ماه ۱۴۰۰ چه تاریخی واریز میشه برای بازنشستگان تامین اجتماعی ؟

    1. جاسم بوعذار می گوید

      دیروز حتما واریز میشه

      1. گرفتار می گوید

        چرااخبار دروغ پخش میکنن بسه دیگه
        چند روزه منتظریم دوهزار حقوق میدن اونم با زجر و منت

    2. مهناز می گوید

      اگ فهمیدید به منم بگین لطفا

      1. وحید می گوید

        همیشه ۲۰ تا ۳۰ واریز میشد ولی این ماه گویا خواب موندن

    3. زوپی می گوید

      همیشه که می دونیم کی واریز می کنن هزار تا جدول و اطلاعیه میدن ،الان که باید زودتر پرداخت کنن بیستم شد و هنوز خبری از حقوق نیست اطلاعیه هم ندادن

  2. دیکتاموتور می گوید

    دولت خود را برای واریز حقوق در پایان اسفند می کند؟؟؟؟؟؟!!!!!!!!!
    میکند؟!؟!؟!
    whatttttttt?!!!?!?!

    1. علی می گوید

      واقعا که

    2. منصور می گوید

      دولت بیشتر ملت را می‌کندبا این مبلغ عیدی و این پرداخت ها .
      البته شرمنده ام بخاطر عدم نزاکت و ادب

  3. Iraj می گوید

    از نظر حروف الفبا من الف هستم تابع تامین اجتماعی تا این تاریخ هیچگونه حقوقی به حساب من واریز نشده ”
    الکی میگن از ۱۵ به ترتیب حروف الفبا واریز میکنیم

    1. Dimo می گوید

      فکرکنم برای شما باتوجه به حرف اول اسمت قراره واریز کنن. اگر بازم الف بود پس حتما به ترتیب حروف الفبا از آخر به اول میخوان واریز کنن. اگربازم نشد بدون دیگه خبری نیست چونکه دولت داره خودش رو میکنه برای واریز حقوق اسفند. داره خودش و جرواجر میکنه که واریز نکنه به هرشکلی.وگرنه یادمه یه زمانی انجام واریزحقوق بهمن و عیدی و حقوق اسفند توی ده روز اول اسفند نهایت تاچهاردهم تمام شده بود.

  4. پری می گوید

    دوستان لطف کنید هرکی حقوق براش واریز شده اعلام کنه یا اگر میدونه کی قراره واریز بشه اعلام کنه متاسفانه تامین اجتماعی هم جواب درستی نمیده تماس میگیریم میکه نمیدونم !!!!!!

  5. علی می گوید

    نظر من اینه که کم آوردن حقوقها را دیشب با موشک فرستادن اربیل .. این تازه اولشه سال دیگه کارشون تمومه

    1. محسن می گوید

      احسنت کاملترین و جامعترین و صحیح ترین کامنت از نظر من همین بود، سال دیگه تازه شروع بدبختی‌های قرن جدیدهذ!!!

  6. مهتاب می گوید

    سلام خسته نباشید چرا دورغ میگین از ۱۵ واریز شده…هیچکس نگرفته دو هزار حقمون رو هی امروز وفردا میکنن

    1. الهه سهرابی می گوید

      یعنی واقعا اینجا کسی جواب گو هست یا فقط ما بی خودی می نویسیم

  7. مرادی می گوید

    من کارمند متاهلم با ۲تا بچه،با حقوق بهمن‌ماه یه ۶۰۰ تومن هم دولت ریخته به حسابم .یعنی عیدی من ۶۰۰تومن بود؟!پس اینا که گفتن ۱۶۰۰+۴۰۰حق عائله مندی+۱۵۰ حق فرزند!!پس چی شد جمعش ۶۰۰شد؟!

  8. الهه سهرابی می گوید

    امروز۲۵ اسفند ماه ۱۴۰۰ پس چرا حقوق بانشستگان تامین اجتماعی واریز نشده بخدا کلی گرفتاری داریم

    1. باشانس می گوید

      واقعا در حق بازنشستگان تامین اجتماعی ظلم می کنید ۲۵ اسفند شد کی واریز می کنید خجالت هم خوب چیزیه خودتون که عین خیالتون نیست دلار و یورو توی جیبتون چندر غاز می خوان بدن الان قانونی شدن عید اومد این بازنشستگان تامین اجتماعی واقعا گناه دارند و در حق آنها ظلم می شود لاقل تا ۲۶ واریز کنید خدا نشناسا

  9. سعید می گوید

    دروغه…

  10. ترکمن می گوید

    عجب هنوز پرداخت نشده ۱۴۰۰/۱۲/۲۶
    قبلا ۲۴پرداخت میشد؟!

  11. صفری کدفرد می گوید

    من یک مستمری بگیربدبختم بایه پسردانشجونخبه ویک پسر سکته کرده که حتی یارانه ندارد چراپس حقوق اسفند من را که خرج یک یاعت است نمیدهید میگویید حقوقها داده شده پس چرا حقوق مراندادین لطفا پیگیری کنید

  12. س می گوید

    چرا حقوق بازنشستگان رو واریز نمی کنید پست فطرت ها دو روز دیگه عیده هیچ خریدی نتونستیم تو این گرونی بکنیم. جیب خودتون از بیت المال پر کردین عین خیالتون نیست . الهی یکی پیدا بشه انتقام اینهمه ظلمی که به ما کردین رو ی جا از حلقومتون بکشه بیرون. چرا جلوی این گرونی ها رو نمی گیرین مگه مملکت صاحب نداره؟!!!!! لعنت به دزدها و مال حروم خورا

  13. رقیه قاسمی فرد می گوید

    سلام اسفندماه ۱۴۰۰ که بیست ونه روزه هست پس چرا واریز نمی کنید.

  14. گیسو می گوید

    امروز ۴م فروردین هس.ولی هنوز حقوق اسفندمون واریز نشده.این همه سال بیمه پرداخت کردیم ک الان آسایش داشته باشیم و بدونیم حقوقمون سروقت پرداخت میشه.یعنی ۱۰۰۰تومن حقوق خود سران مملکت کم بشه خودشونو میکشن.یعنی دولت انقد بی توجهه ک مردم رو توی عید بدون حقوق گذاشتن

  15. علی می گوید

    … وزیر و کارمندای مفت خورش … ها پول بریزید