علت جدایی مریم کاویانی از همسرش

1

علت طلاق و جدایی مریم کاویانی از همسرش رامین مهمانپرست

رامین مهمانپرست ، سیاستمدار مطرح ایرانی، در مصاحبه ی جدیدی جدایی خود از همسر دومش، مریم کاویانی ، بازیگر مشهور سینما و تلویزیون را تأیید کرد و از علت این اتفاق گفت. ساعاتی پس از انتشار این مصاحبه، کاویانی نیز در پستی اینستاگرامی به این خبر واکنش نشان داد.

مهمانپرست در این مصاحبه درباره ی علت جدایی شان گفت شرایط کاری او و دنیای سیاست با شرایط کاری همسرش بسیار متفاوت بود و محدودیت های زیادی برای مریم کاویانی ایجاد کرده بود که دیگر برای او قابل تحمل نبود.

همسر مریم کاویانی همسر رامین مهمانپرست مریم کاویانی طلاق بازیگران بیوگرافی مریم کاویانی بیوگرافی رامین مهمان پرست بازیگران مطلقه

وقتی به مهمانپرست گفته شد که بعضی معتقدند مریم کاویانی از ترس آنکه به سرنوشت میترا استاد، همسر دوم محمدعلی نجفی، شهردار سابق تهران دچار شود، از او طلاق گرفت، در پاسخ گفت داستان او و مریم کاویانی با داستان محمدعلی نجفی و همسر دومش کاملاً متفاوت بود چرا که نجفی همسر داشت و ارتباط او با میترا استاد به صورت عقد موقت و پنهانی بود، اما ازدواج مهمانپرست و کاویانی رسمی و علنی بود.

مهمانپرست گفت زندگی مشترک او و کاویانی تنها ۲ سال به طول انجامید و وقتی از او سؤال شد که آیا زندگی خوبی داشتند، در پاسخ گفت اگر خوب بود ادامه پیدا می کرد. او در توضیح پاسخ خود گفت تحمیل محدودیت هایی برخلاف فرهنگ و اعتقادتان به خود باعث نارضایتی درونی می شود.

مهمانپرست درباره ی نحوه ی آشنایی او و مریم کاویانی گفت آشنایی آن ها با یکدیگر به پیش از مرگ همسر مهمانپرست باز می گشت و آن ها از قبل با یکدیگر رفت و آمد خانوادگی داشتند.

مهمانپرست در پاسخ به این سؤال که آیا او و کاویانی در اینستاگرام یکدیگر را آنفالو کرده اند، گفت او اصلاً کسی را در فضای مجازی فالو نمی کند.

خانم کاویانی از سرنوشت همسر نجفی شهردار سابق تهران ترسیدند که طلاق گرفتند ؟!

مهریه مریم کاویانی چقدر بود

همچنین مهمانپرست درباره ی مهریه ی مریم کاویانی گفت ۳ دنگ از یک آپارتمان به نام کاویانی بود اما او به صورت توافقی مهریه اش را بخشید.

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

1 نظر
  1. داود می گوید

    اکثر بازیگران زن کارشان به طلاق کشیده و به ندرت بازیگران زنی را پیدا می‌کنید که در زندگی زناشویی موفق بوده باشند