نجات از مرگ حتمی یک صخره نورد پس از پاره شدن چتر نجاتش

0

ساتین نیوز: صخره نورد پس از پاره شدن چتر نجات با خوش شانسی روی یک صخره فرود آمد و از مرگ گریخت.

به گزارش سایت خبری ساتین نیوز به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان، ویدئویی که لحظه پاره شدن چترنجات این صخره نورد حین پرش در هوا را به تصویر می کشد به ویدئویی داغ تبدیل شده است. این اتفاق موجب شد صخره نورد پس از سقوط روی یک تخته سنگ برای مدت حدود یک ساعت در همانجا گرفتار شود.

«جانی دیجیولیوس» که یک ورزشکار پرنده است به همراه یک گروه در حال تجربه پرش هیجان انگیز دیگری بود که حین پرش ناگهان چتر نجات او در هوا پاره شد. در ویدئویی که خود جانی تهیه کرده در حالی که او آماده پرش از لبه صخره به پایین است صدایش شنیده می شود که می گوید: «سه، دو، یک، می بینمت…».

اما لحظاتی بعد جانی هنگامی که پایش به عقب خم می شود و در تلاش برای به دست آوردن تعادل خود است متوجه می شود دچار مشکل شده است. او متوجه می شود که چترذ نجاتش پاره شده و به دردسر بزرگی افتاده است. لحظاتی پس از سرخوردن در هوا (به سمت پایین رفتن)، او به قسمت دیگری از یک صخره برخورد می کند.جانی با به اشتراک گذاشتن این ویدئو در اینستاگرام خود نوشت: «برای نمایش این ویدئو (انتشار) مردد بودم، اما خوشبختانه بدون هیچ آسیبی از آن خارج شدم (جان سالم به در بردم). من آخرین پرنده از گروه ۳۰ نفره بودم. یکی از بزرگترین ترس ها، چرخش ۱۸۰ درجه ای به هنگام بازشدن چتر نجات است. مواردی مانند وضعیت بدن، کوله یا باد می تواند باعث آن شود.»

خوشبختانه جانی در این حادثه بدون آسیب جدی جان سالم به در برد. این ویدئو از زمان انتشار تاکنون بیش از ۱۰۰ هزار بیننده داشته و بیش از ۴ هزار لایک دریافت کرده است. انتشار این ویدئو با واکنش کاربران نیز همراه بود و بسیاری از اینکه این پرنده جوان از این حادثه جان سالم به در برد ابراز خوشحالی کردند.

عملیات نجات نوجوان مبتلا به اختلال روانی با موفقیت به پایان رسید

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ