ادعای جالب سرمربی منچستریونایتد در مورد هم‌گروه ایران در جام جهانی

0

ادعای جالب سرمربی منچستریونایتد در مورد هم‌گروه ایران در جام جهانی

ساتین –

رالف رانگنیک، سرمربی منچستریونایتد قهرمان جام جهانی ۲۰۲۲ قطر را پیش‌بینی کرد. این مربی آلمانی معتقد است که تیمهای آلمان و انگلیس مدعیان کسب این جام در اواخر امسال هستند و البته شانس انگلیس در این زمینه بیشتر است.

قرعه‌کشی مرحله گروهی بزرگ‌ترین رویداد فوتبال روز جمعه در دوحه قطر برگزار شد و انگلیس یکی از مدعیان قهرمانی در این مسابقات با آمریکا، ایران و یکی از بین اسکاتلند، ولز یا اوکراین همگروه شد. رالف رانگنیک، سرمربی آلمانی منچستریونایتد که به صورت موقت تا پایان فصل هدایت این تیم را بر عهده دارد درباره شانس قهرمانی تیم‌ها در جام جهانی گفت: گفتنش سخت است. من فکر می‌کنم انگلیس تیم خوبی دارد، آن‌ها قطعا تیمی هستند که می‌توانند به قهرمانی برسند. همچنین فکر می‌کنم آلمان با هدایت هانسی فلیک اکنون در موقعیت خوبی قرار دارد. من فکر می‌کنم یک مزیت برای انگلیس در راه رسیدن به قهرمانی می‌تواند حتی این باشد که جام جهانی در پاییز برگزار می‌شود. یعنی رقابت‌های لیگ برتر ادامه دارد و بازیکنان با آمادگی در جام جهانی حاضر می‌شوند. او همچنین گفت: «آخرین باری که انگلیس قهرمان جام جهانی شد به سال ۱۹۶۶ برمی‌گردد. یادم می‌آید این اولین جام جهانی بود که من آن را تماشا کردم، هنوز هم به یاد دارم.»

انگلیس در دوره قبل جام جهانی توانست به جمع چهار تیم پایانی راه یابد ولی با شکست برابر کرواسی به دیدار رده‌بندی رفت و در دیدار رده‌بندی نیز مغلوب بلژیک شد تا در رده چهارم قرار گیرد. این تیم هم‌چنین در دوره قبل یورو ۲۰۲۰ به فینال رسید ولی با شکست در ضربات پنالتی برابر ایتالیا نایب قهرمان شد.

اخبار منچستر یونایتد

منبع : خبر ورزشی

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ