کد تخفیف افق کوروش خرید اول

0

کد تخفیف افق کوروش خرید اول

کد تخفیف اکالا کد تخفیف افق کوروش فروشگاه افق کوروش

کد تخفیف ۱۰۰ هزار تومانی اکالا

۱۰۰.۰۰۰ تومان تخفیف ویژه خرید بالای ۶۰۰.۰۰۰ برای فروشگاه افق کوروش

به مناسبت شروع ماه رمضان می‌توانید با وارد کردن این کد تخفیف اکالا از ۱۰۰ هزار تومان تخفیف در خریدهای بالای ۶۰۰ هزار تومان بهره‌مند شوید. این تخفیف فقط در فروشگاه‌های افق کوروش وبسایت و اپلیکیشن اکالا فعال است.

RAMAZAN

کد تخفیف اکالا ۵۰ هزار تومانی اولین خرید

شرایط استفاده کد تخفیف افق کوروش اکالا مخصوص خرید اول

با خرید بالای ۲۰۰ هزار تومان از محصولات سوپرمارکتی فروشگاه افق کوروش در اولین خرید خود و استفاده از کد تخفیف اکالا، ۵۰ هزار تومان تخفیف بگیرید. این کد تخفیف برای فروشگاه هایپر فامیلی و امارکت قابل استفاده نمی‌باشد.

rzqfdd

کد تخفیف ۲۰ هزار تومانی هایپر فامیلی اکالا

کد تخفیف ۲۰ هزار تومانی هایپر فامیلی اکالا بدون محدودیت خرید اول با ثبت سفارش بالای ۱۵۰ هزار تومان از کالاهای سوپرمارکتی فروشگاه هایپر فامیلی و وارد کردن کد تخفیف اکالا از ۲۰ هزار تومان تخفیف بهره‌مند شوید.

MAG

۵۰ هزار تومان تخفیف اولین خرید افق کوروش اکالا

با ارسال عدد ۵۰ به شماره ۲۰۰۰۲۵۰۰۰ یک کد تخفیف اولین خرید افق کوروش ۵۰ هزار تومانی برای سفارش‌های بالای ۲۰۰ هزار تومان دریافت خواهید نمود. این کد تخفیف فقط برای فروشگاه افق کوروش قابل اعمال است و برای فروشگاه‌های اکالا و هایپرفامیلی قابل استفاده نمی‌باشد.

۱۰ هزار تومان بُن تخفیف خرید اول از اُکالا

این کد تخفیف برای کاربران جدید و قدیم فعال می‌باشد.

بعد از سفارش محصولات مورد نظر خود با وارد کردن کد تخفیف بالا از ۱۰ هزار تومان تخفیف برای خریدهای بالاتر از ۵۰ هزار تومانی خود بهره‌مند شوید.

این کد تخفیف بر روی فروشگاه‌های هایپر فامیلی و همچنین افق کوروش اعمال می‌شود.

RF-0ZHAZA
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ