جنجالی که خیلی زود فروکش کرد/ عذرخواهی رونالدو بابت رفتار زشتش

0

جنجالی که خیلی زود فروکش کرد/ عذرخواهی رونالدو بابت رفتار زشتش

ساتین –

کریستیانو رونالدو بابت رفتار خود بعد از شکست منچستریونایتد مقابل اورتون عذرخواهی کرد. او بابت خشمی که بعد از بازی از خود نشان داد و در پی آن، گوشی یکی از هواداران را روی زمین انداخت و آن را شکست، ابراز پشیمانی کرد.

تصاویری که صفحات هواداری اورتون منتشر کردند نشان می دهد که رونالدو هنگام خروچ از زمین در ورزشگاه گودیسون پارک به گوشی یک هوادار ضربه‌ای زد که باعث خرد شدن آن زیر پای این فوق ستاره پرتغالی شد.

باشگاه منچستریونایتد گفته در حال بررسی این موضوع است. رونالدو اما خودش بابت این رفتار در صفحه اینستاگرام خود که پرمخاطب‌ترین صفحه در جهان به حساب می‌آید بابت حرکتش عذرخواهی کرده است: «مواجه شدن با احساسات در شرایط سختی مثل ما در حال حاضر تجربه می‌کنیم هرگز آسان نیست. با این وجود، ما همیشه باید احترام بگذاریم، صبور باشیم و الگوی همه نوجوانانی باشیم که عاشق این ورزش زیبا هستند. مایلم از این طریق بابت عصبانیتم عذرخواهی کنم و در صورت امکان این هوادار را به نشانه بازی جوانمردانه و روحیه ورزشکاری به تماشای یک بازی در اولدترافورد دعوت می‌کنم.»

یونایتد روز بدی را گذراند و با یک گل مغلوب اورتون شد. این تیم که در ۵ بازی اخیر خود در لیگ برتر فقط یک برد به‌دست آورده است، اکنون بعید به نظر می‌رسد که در فصل آینده لیگ قهرمانان اروپا حضور داشته باشد.

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ