آمار بازی های چلسی و رئال مادرید (تاریخچه)

0

آمار بازی های چلسی و رئال مادرید تاریخچه و سابقه بازیهای رودرور

امشب از ساعت ۲۳:۳۰ در ورزشگاه سانتیاگو برنابئو، رئال‌مادرید در دیداری از دور برگشت مرحله یک‌چهارم نهایی لیگ قهرمانان اروپا به مصاف چلسی خواهد رفت. پرافتخارترین تیم لیگ قهرمانان شانس خوبی دارد تا قهرمان دوره قبل را کنار بزند.

تیجه آخرین بازی

در دیدار رفت مرحله یک‌چهارم نهایی لیگ قهرمانان اروپا، رئال‌مادرید ۳-۱ چلسی را شکست داد. بنزما برای کهکشانی‌ها هت‌تریک کرد و هاورتس تنها گل آبی‌های لندن را زد.

نتیجه بازی رئال مادرید نتیجه بازی چلسی اخبار رئال مادرید

آمار بازیهای رودرو

۶) در ۶ دیدار قبلی رئال مادرید و چلسی، ۳ مرتبه لندنی‌ها برده‌اند و ۲ بازی مساوی شده، در حالی که در دیدار هفته گذشته اولین برد مادریدی‌ها رقم خورد.

۴۵) رئالی‌ها ۴۵ مرتبه مقابل تیم‌های انگلیسی بازی کرده‌اند که ۱۸ مرتبه پیروز بوده‌اند، ۱۳ بازی مساوی شده و ۱۴ مرتبه هم شکست خورده‌اند.

۵۰) چلسی در ۵۰ دیدار مقابل تیم‌های انگلیسی ۲۰ برد کسب کرده‌اند، ۱۷ مرتبه به تساوی رسیده‌اند و ۱۳ بازی را باخته‌اند.

۶) رئال‌مادرید با ۶ گل خورده بهترین خط دفاعی لیگ قهرمانان را در اختیار داشته. بایرن هم با ۶ گل خورده شریک آن‌ها در این آمار است.

۳) کارلو آنچلوتی با ۳ قهرمانی در لیگ قهرمانان (۲ مرتبه با میلان و یک مرتبه با رئال‌مادرید) از پرافتخارترین‌های این تورنمنت به شمار می‌آید. نکته جالب این که چلسی ۲ جام گرفته که کمتر از سرمربی ایتالیایی است.

۱۱) پس از هت‌تریک در لندن، کریم بنزما تبدیل به یکی از شانس‌های آقای‌گلی لیگ قهرمانان شد. بالاتر از او روبرت لواندوفسکی ۱۲ گله در صدر جدول گلزنان قرار دارد.

سال ۱۹۹۸ رئال به عنوان قهرمان چمپیونزلیگ و با هدایت گاس هیدینگ هلندی برابر چلسی قهرمان جام در جام اروپا(تورنمنتی بین قهرمان های جام حذفی کشورها که از سال ۲۰۰۰ کنسل شد) قرار گرفت و با گل دقیقه ۸۳ گوستاو پویت شکست خورد. آبی ها که جانلوکا ویالی ایتالیایی را روی نیمکت به عنوان مربی داشتند، جام را بالای سر بردند.

 

سال ۱۹۷۱ نیز دو تیم در فینال جام در جام به مصاف هم رفتند. بازی با تساوی ۱-۱ خاتمه یافت و در دیدار تکراری چلسی بود که ۲-۱ برنده شد و عنوان قهرمانی را کسب کرد.

سومین مصاف دو تیم در اروپا در نیمه نهایی فصل گذشته بود. تیم تحت هدایت زین الدین زیدان در بازی رفت و در وررشگاه بدون تماشاگر دی استفانو برابر آبی های توماس توخل ۱-۱ به تساوی رسید. ابتدا چلسی بود که توسط کریستین پولیشیچ به گل رسید ولی رئال با گل کریم بنزما کار را به تساوی کشاند. چلسی در مجموع تیم بهتر زمین بود و شایسته کسب پیروزی.

 

در بازی برگشت (۵ می ۲۰۲۱) بازی کاملا در اختیار چلسی بود و میزبان توانست با دو گل دقایق ۲۸ تیمو ورنر و ۸۵ میسون مونت رئال را شکست داده و حذف کند. در واقع چلسی گربه سیاه رئال در اروپاست و هر بار برابر این تیم قرار گرفته، موفق بوده است.

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ