پایان کار رونالدو در منچستریونایتد/ سرمربی جدید فوق‌ستاره پرتغالی را نمی‌خواهد

0

پایان کار رونالدو در منچستریونایتد/ سرمربی جدید فوق‌ستاره پرتغالی را نمی‌خواهد

ساتین –

اریک تن‌هاخ به صورت لفظی برای جایگزینی رالف رانگنیک در پایان فصل موافقت کرده و قراردادی ۴ ساله امضا خواهد کرد. 

اما این مربی هلندی قبلاً به مدیران یونایتد اطلاع داده که می‌توانند رونالدو را بفروشند. به گزارش «دیلی استار» تن‌هاخ احساس میکند که سن و موقعیت لوکس رونالدو با برنامه بلندمدت او سازگار نیست. این بدان معناست که رونالدو در عرض کمتر از یک سال پس از بازگشت شگفت‌انگیزش به اولدترافورد آزاد است که برود. این حرکت با توجه به علاقه هواداران به رونالدو، که در این فصل نیز با به ثمر رساندن ۱۸ گل بهترین گلزن شده، حرکتی جسورانه از سوی تن‌هاخ است.

پاری‌سن‌ژرمن و رم قبلاً برای جذب رونالدو علاقه نشان دادند و با ایجنتش ژرژ مندس در ماه گذشته گفت‌وگو کردند. گزارش‌های قبلی حاکی از آن بود که رونالدو در صورت نتیجه نگرفتن منچستریونایتد در لیگ قهرمانان از این تیم جدا میشود. الان هم که تن‌هاخ با نشان دادن چراغ سبز به خروج رونالدو، کنترل اوضاع را به دست گرفته است. از زمانی که آمدن تن‌هاخ مشخص شده، زمزمه انتقال تعدادی از بازیکنان شنیده می‌شود. 

گفته می‌شود که آنتونی، که در حال حاضر زیر نظر این مربی هلندی در آژاکس بازی می‌کند، در صدر فهرست ستارگان قرار دارد. داروین نونیِس، مهاجم بنفیکا، یکی دیگر از مهره‌هاست، اما این بازیکن اروگوئه‌ای می‌خواهد به تیمی برود که در لیگ قهرمانان اروپا حضور داشته باشد. یونایتد همچنین به ستاره لایپزیش، کریستوفر انکونکو و ریچارلیسون از اورتون برای جایگزینی گل‌های رونالدو چشم دوخته است. اما باید دید که آیا آن‌ها با برنامه بلندمدت تن‌هاخ مطابقت دارند یا خیر.

اخبار منچستر یونایتد

منبع : خبر ورزشی

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ