نتیجه بازی نساجی با مس رفسنجان

0

نتیجه بازی نساجی با مس رفسنجان

در آخرین دیدار مرحله نیمه نهایی رقابت‌های جام حذفی، دو تیم نساجی و مس کرمان در حضور بیش از ۳۲ هزار تماشاگر در استادیوم آزادی به مصاف هم رفتند و در نهایت این نساجی بود که توانست با گل دقیقه ۱۱۷ حامد شیری از روی نقطه پنالتی، تیمش را به دیدار فینال بفرستد.

نیمه نخست این بازی اتفاق خاصی نداشت. یک بازی سرد و کسل کننده از سوی دو تیم که بدون هیچ موقعیت خاصی به پایان رسید و تنها نکته بازی، کارت زردهایی بود که مهدی سیدعلی به بازیکنان دو تیم نشان داد و البته توقف چند دقیقه‌ای مسابقه با تصمیم داور بازی که علت آن نیز حضور هواداران نساجی پشت نیمکت مسی‌ها بود.

در نیمه دوم نساجی به مانند نیمه اول مالک توپ و میدان بود و در دقیقه ۴۹ اولین فرصت جدی بازی به‌دست آمد. یک پاس پشت مدافعین به کریم اسلامی رسید و این بازیکن در موقعیت تک به تک با شهریاری، سنگربان مسی‌ها قرار گرفت که این دروازه‌بان با کف دست، به زیبایی توپ اسلامی را راهی کرنر کرد.

نتیجه بازی نساجی مازندران نتایج جام حذفی ایران زمان بازی نساجی مازندران زمان بازی مس کرمان اسامی بازیکنان نساجی مازندران

در ادامه اتفاق خاصی به روی دروازه‌ها رخ نداد تا اینکه در وقت‌های اضافه ابتدا شوت جهان‌کهن از بالای دروازه نساجی به بیرون رفت و سپس شوت حردانی در وضعیت مشابهی راهی به دروازه حقیقی پیدا نکرد. در آخرین ثانیه بازی نیز ارسال نجفی از سمت چپ با ضربه سر کریم اسلامی همراه شد که شهریاری توپ را مهار کرد.

تلاش دو تیم برای رسیدن به گل در پایان ۹۰ دقیقه بدون نتیجه بود و کار به وقت‌های اضافه کشیده شد. در این زمان نیز نساجی توپ و میدان را در اختیار داشت و شهریاری توانست با واکنشی دیدنی شوت راه دور نجفی را از گوشه دروازه به بیرون کشیده و راهی کرنر کند.

درحالی‌که بازی با تساوی بدون گل رو به پایان بود، در دقیقه ۱۱۷ بی احتیاطی بازیکن مس درون محوطه جریمه و خطا بر روی مهدی نظری، منجر به خطای پنالتی به سود نساجی شد که حامد شیری کاپیتان قائمشهری‌ها توپ را برخلاف جهت حرکت گلر مس به تور دروازه چسباند تا نساجی با پیروزی یک بر صفر راهی دیدار فینال شود.

 بازی از مرحله نیمه نهایی رقابت‌های جام حذفی 

سه‌شنبه: ۳۰/۰۱/۱۴۰۱ ؛ ساعت: ۲۰:۳۰ 

🏟 ورزشگاه: آزادی تهران /  ۳۲ هزار تماشاگر 

گروه داوری: مهدی سیدعلی / کمک‌ها: محمد عطایی – وحید سیفی ؛ داور چهارم: مهدی اجاقی / ناظر: البرز حاجی‌پور

نتیجه بازی نساجی مازندران نتایج جام حذفی ایران زمان بازی نساجی مازندران زمان بازی مس کرمان اسامی بازیکنان نساجی مازندران

🟨 کارت زرد:
سعید غلامعلی بیگی (۲۴)- عرفان گل محمدی (۴۴)- محمدمهدی نظری (۸۷) از نساجی
میلاد خدایی (۲۹)- محمدامین کاظمیان (۷۷)- حسین شهریاری (۸۵)-حسین دوستدار (۸۷)- علی تهامی (۱۱۲)-امیرحسین عسگری (۱۱۷) از مس

📋 ترکیب نساجی:

علیرضا حقیقی
سعید غلامعلی بیگی
ایوب کلانتری (۱۰۴- محمد قربانی)
رضا جعفری (۷۶- حسن نجفی)
حامد شیری
صابر حردانی (۹۷- احسان قهاری)
عرفان گل محمدی (۴۶- کریم اسلامی)
مرتضی منصوری (۹۷- امیرمهدی جانملکی)
مهرداد عبدی
شاهین طاهرخانی
مسعود شجاعی (۷۶- مهدی نظری)
سرمربی: سالک الهامی

📋 ترکیب مس کرمان:

حسین شهریاری
علی خلیلی
میلاد خدایی
محمد صبوری
حمید گلزاری (۵۸- محمدامین کاظمیان)
علیرضا قادری (۵۸- امین جهان‌کهن)
عارف زینلی
امید پورقنبری (۵۸- حسین دوستدار)
سامان تورانیان (۷۰- یاسر فیضی)
علی تهامی (۱۱۲- میثم آقایی)
امیرحسین عسکری
سرمربی: فرزاد حسین‌خانی

نتیجه بازی نساجی مازندران نتایج جام حذفی ایران زمان بازی نساجی مازندران زمان بازی مس کرمان اسامی بازیکنان نساجی مازندران

 

⚽️ شرح گل:
نساجی یک – مس کرمان صفر: (دقیقه ۱۱۷: حامد شیری): یک پاس برای مهدی نظری با چرخش این بازیکن درون محوطه جریمه همراه شد که بی احتیاطی بازیکن مس و تکل او باعث سرنگونی نظری شد و مهدی سیدعلی نیز به نشانه خطای پنالتی در سوت خود دمید. حامد شیری پشت این توپ ایستاد و آن را برخلاف جهت حرکت سنگربان مس وارد دروازه کرد و نساجی را پیش انداخت.

 

🔥 لحظات حساس:

دقیقه ۷: ارسال بلند مسعود شجاعی به روی دروازه را شهریاری سنگربان مسی‌ها مهار کرد.
دقیقه ۲۶: اشتباه میلاد خدایی مدافع مس باعث شد تا مرتضی منصوری از سمت راست صاحب توپ شود و ارسال این بازیکن با ضربه سر صابر حردانی همراه شد که توپ به بدن عسگری برخورد کرد و در این صحنه هواداران نساجی اعتقاد به خطای پنالتی داشتند.
دقیقه ۲۷: ارسال مسعود شجاعی به روی دروازه با ضربه سر مدافع مس همراه شد که شهریاری قبل از کرنر شدن توپ، آن را مهار کرد.
دقیقه ۴۳: ارسال مسعود شجاعی از سمت راست به شکل خطرناکی از کنار دروازه و بدون استفاده بازیکنان نساجی عبور کرد.
دقیقه ۴۵+۳: پاس رو به عقب مدافعین نساجی در حال تبدیل شدن به یک موقعیت برای مس بود که خروج به موقع حقیقی و تکل این دروازه‌بان، خطر را دور کرد.

نتیجه بازی نساجی مازندران نتایج جام حذفی ایران زمان بازی نساجی مازندران زمان بازی مس کرمان اسامی بازیکنان نساجی مازندران
دقیقه ۴۸: یک ضربه کاشته برای نساجی به‌دست آمد که ضربه مستقیم شیری از کنار دروازه به بیرون رفت.
دقیقه ۴۹: کریم اسلامی بهترین و اولین موقعیت جدی بازی را از دست داد. فرار تند و تیز این بازیکن از تله آفساید یک فرصت تک به تک را در اختیار او قرار داد که شوت این بازیکن را شهریاری سنگربان مس به زیبایی و با کف دست راهی کرنر کرد.
دقیقه ۵۰: شوت مسعود شجاعی در مسیر دروازه به گلزاری برخورد کرد و راهی کرنر شد.
دقیقه ۵۳: شوت محکم و سرکش ایوب کلانتری از بالای دروازه به بیرون رفت.
دقیقه ۶۳: ضربه امین جهان‌کهن از پشت محوطه جریمه با اختلاف زیاد از کنار دروازه به بیرون رفت.
دقیقه ۷۸: ارسال کلانتری به دهانه دروازه را شهریاری با مشت برگشت داد.
دقیقه ۸۲: ارسال کرنر امین جهان‌کهن با ضربه سر محمدامین کاظمین همراه شد و توپ در دهانه دروازه و در بهترین شرایط ممکن در اختیار علی تهامی قرار گرفت که ضربه سر این بازیکن به شکل فوق العاده خطرناکی از بالای دروازه به بیرون رفت.
دقیقه ۹۰+۲: روی یک همکاری تیمی پشت محوطه جریمه نساجی فرصت خوبی برای مس مهیا شد که شوت جهان‌کهن از بالای دروازه به بیرون رفت.
دقیقه ۹۰+۳: فرصت مشابهی برای نساجی به‌دست آمد و این بار ضربه حردانی از بالای دروازه به بیرون رفت.
دقیقه ۹۰+۵: حرکت خوب نجفی از سمت چپ و ارسال این بازیکن به روی دروازه با ضربه سر کریم اسلامی همراه شد ولی شهریاری گلر مس به‌خوبی این توپ را مهار کرد.

نتیجه بازی نساجی مازندران نتایج جام حذفی ایران زمان بازی نساجی مازندران زمان بازی مس کرمان اسامی بازیکنان نساجی مازندران

⌛️وقت های اضافه:
دقیقه ۹۷: یک ضربه کاشته برای نساجی به‌دست آمد که شوت سرکش نجفی به شکل خطرناکی از کنار دروازه مس به بیرون رفت.
دقیقه ۱۰۳: ارسال جانملکی به روی دروازه با ضربه فنی نظری همراه بود که شهریاری این توپ را به‌خوبی مهار کرد.
دقیقه ۱۰۹: شوت خطرناک و راه دور بیگی را شهریاری به زیبایی از گوشه دروازه به بیرون کشید و راهی کرنر شد.

📌 اتفاق ویژه:
به نظر می رسد که ساکت الهامی توانایی ویژه ای در رسیدن به فینال جام حذفی دارد. پس از اینکه این سرمربی دو سال پیش به همراه تراکتور پای به دیدار پایانی گذاشت و با عبور از سد استقلال به مقام قهرمانی رسید، حالا او این مرتبه نساجی را به دیدار فینال رسانده و امیدوار است با کسب یک قهرمانی دیگر، نامش را به عنوان مربی قهرمان دو تیم مختلف در تاریخ رقابت های جام حذفی جاودانه کند.

🥇 بهترین بازیکن میدان:
هر چند که دروازه حسین شهریاری در دقیقه ۱۱۷ باز شد و تیم او نتوانست راهی دیدار فینال شود ولی گلر مسی ها شب بسیار خوبی را در ورزشگاه آزادی پشت سر گذاشت. او در تمامی خروج ها بدون اشتباه عمل کرد و یک بار فرصت تک به تکی را از کریم اسلامی و یک مرتبه نیز شوت زمینی و خطرناکی را از نجفی مهار کرد. او تمامی موقعیت های نصف و نیمه نساجی را مهار کرد و تنها روی اشتباه خط دفاعی و اهدای یک پنالتی به نساجی، برابر تیم حریف مغلوب شد.

🔴 در حاشیه:

* طبق مصوبه شورای تأمین هواداران نساجی ۳۰ درصد ظرفیت ورزشگاه یعنی ۲۵ هزار صندلی را بلیت خریداری کرده، اما نکته مهم اینجا است که مازندرانی‌ها تنها از درب دروازه شرق ورزشگاه آزادی مجوز ورود داشتند.
* در شرایطی که طبق قوانین AFC و فیفا باید تیم‌ها ۹۰ دقیقه قبل از شروع مسابقه در ورزشگاه حاضر شوند اما هر دو تیم در این امر تأخیر داشتند. تیم مس ساعت ۱۹:۱۳ دقیقه به ورزشگاه آمد و نساجی نیز با تأخیری بیشتری وارد استادیوم شد.
* هواداران نساجی با در دست داشتن بنری از هم‌گروهی خود با سه تیم متمول حوزه خلیج فارس یعنی العین امارات، الهلال عربستان و السد قطر در رقابت‌های لیگ قهرمانان آسیا خبر داده بودند. این در شرایطی است که آنها هنوز به فینال جام حذفی نرسیده اما به پیشواز حضور در لیگ قهرمانان رفتند.
* مهدی سیدعلی پس از قضاوت پرحاشیه‌اش در دربی پایتخت برای اولین‌بار به ورزشگاه آزادی آمد و همراه دو کمک خود حدود ۱۰۰ دقیقه مانده به شروع بازی زمین ورزشگاه را مورد بررسی قرار داد.
* طرفداران نساجی شعار معروف خود یعنی نساجی امید شهر خسته را در ورزشگاه آزادی اجرا کردند.
* در شرایطی که تیم مس کرمان می‌تواند از ۱۰ درصد ظرفیت هواداران حاضر در ورزشگاه مسابقه استفاده کند اما فقط  سه اتوبوس از کرمان خود را برای تماشای بازی به تهران رسانده بودند.

نتیجه بازی نساجی مازندران نتایج جام حذفی ایران زمان بازی نساجی مازندران زمان بازی مس کرمان اسامی بازیکنان نساجی مازندران
* پیراهن بزرگ نساجی در گوشه‌ای از ورزشگاه آزادی نصب شده بود.
* رحیم دست‌نشان برادر مرحوم نادر دست‌نشان اسطوره فوتبال قائمشهر نیز در ورزشگاه حضور داشت.
* جابر صادق‌زاده کشتی‌گیر و جاسم دلاوری بوکسور کشورمان پیش از بازی در اردوی تیم نساجی حاضر شده و به شاگردان ساکت الهامی روحیه دادند.
* در دقیقه ۲۷ با توجه به اعتراض کادرفنی تیم مس پس از دریافت کارت زرد بازیکن تیم این تیم و اعتراض شدید هواداران نساجی به این اقدام، بازی برای دقایقی متوقف شد. در این لحظه داور، کمک دوم خود را به سمت کنار زمین آورد. حتی مسئولان برگزاری بازی هم با نیمکت نشینان مس وارد جر و بحث شدند. در نهایت پس از حدود ۶ دقیقه وقفه، بازی بار دیگر به جریان افتاد. در این دقایق کرمانی‌ها اعتقاد داشتند نباید پشت نیمکت این تیم هواداران نساجی بنشینند.
* سالار عقیلی برای حمایت از تیم نساجی در ورزشگاه حاضر شد.
* هواداران نساجی از دقیقه ۳۹ با روشن کردن نور گوشی‌های خود فضای خاصی در ورزشگاه ایجاد کردند.
* در پایان نیمه اول ساکت الهامی با یکی از اعضای کادرفنی مس کرمان دچار درگیری لفظی‌ شد. پس از لحظاتی بین نیمکت نشین‌های دو تیم هم درگیری فیزیکی در زمان ورود به تونل رختکن ایجاد شد و عوامل برگزاری بازی سرپرست تیم مس را از نفرات تیم نساجی جدا کردند.
* مرتضی پورعلی‌گنجی مدافع مازندرانی تیم ملی، میثم بائو بازیکن اسبق سرخابی‌ها و مربی فصل گذشته نساجی با حضور در جایگاه ویژه بازی را تماشا کردند.
* محسن کریمی هافبک مصدوم نساجی هم با حضور در کنار مسئولان این باشگاه مشغول تماشای این دیدار شد.

منبع : ورزش ۳

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ